poniedziałek, 12 września 2011

Mój ulubiony....

...motyw i serwetka-bieznik wielkości 50x75 cm ...fiołki haftowane krzyżykiem na białej kanwie,brzeg serwetki obrobiłam szydełkiem.... to moja jedna z pierwszych robótek tego typu...zwykle wyszywałam na płótnie motywy,brzeg serwetki obszywałam koronką z pasmanterii i już...ale to nie tak
,gdy od początku do końca jest własna praca......


Dziękuję Wam za mobilizujace komentarze pod poprzednim postem......
.......po takich pochwałach bede jeszcze  robic kartki.....


4 komentarze:

  1. Piękna robota! kanwa drobniutka więc pewnie mozolnie się dłubało :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne fiołki i piękna cała serweta:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo piękna serweta, a karteczki również podziwiałam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bieżnik jest przepiękny. Motyw fiołkowy cudnie się prezentuje.
    Pozdrawiam serdecznie Dobra.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz ....i zapraszam ponownie

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails