sobota, 3 września 2011

-Podaruję... ...

To nie jest  candy,nie,nie....takiego posta piszę po raz drugi,pierwszego napisałam tutaj.... i zadowolone były obie strony.
Pragnę rozdac te przydasie.....ja juz nic nie stworzę,jesli ktoś chętny,proszę pozostawic komentarz pod tym postem i nadmienic co z tego poniżej by sie Wam przydało.Adresik potem przesłac na mój gmail ...i potem czekac na listonasza i odebrac przesyłkę z usmiechem........

........ZAPIĘCIA,KLAMRY np.do plecaczka,nosidełka itp....sztuk tyle co na fotce....


....HAFTKI,nie takie malutkie....przeznaczenie wiadome


...GUZICZKI CZARNE{dla porównania wielkości,w środku leży jeden grosz}szt około 200




                          Jeśli będą chętni z przyjemnościa wysle do WAS te moje drobiazgi....

          
Dziekuję za odwiedzinki i miłe komentarze .Pozdrawiam i życzę udanej i słonecznej niedzieli....



5 komentarzy:

  1. Eluniu dawno cię nie było na blogu ale myślę że spędzałaś świetnie letnie dni teraz czekam na twoje wspaniałe robótki pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Chętnie przygarnęlabym guziki ,bo przydaja mi sie w kazdej ilosci do zabawek szytych.Haftki tez ciekawe nie mam takich -mysle,ze jako zapiecia np.do mini torebek,etui bu sie sprawdzily.
    Pozdrawiam alicja11

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj alicja11...guziczki i haftki juz są Twoje.Adresik Twój posiadam i po niedzieli wysle z przyjemnością.Pozdrawiam....

    OdpowiedzUsuń
  4. Na jaka rozdawajkę trafiłam hm...musialam nadrobic zaległości i przeglądnąc blog, wiele sie tu pozmieniało a i wiele ciekawych prac pokazujesz Pozdrawiam TUE_
    www.szydelkowekoronki.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz ....i zapraszam ponownie

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails