środa, 14 września 2011

Szydełkiem.....

Cztery serweteczki szydełkowe.....to robótka wykonana w ciagu jednego dnia...musiałam zrobić odskocznie od krzyzyków w obrazie BRZOZA,ale juz niebawem będzie koniec

.
......sam środek serwetki zaczęłam wg wzoru z gazetki ,a potem "ruszyłam"wg mego wymysłu.....




A teraz pokażę "gościa"ogródkowego,który zapewne też chciał cos upleść,ale mu nie pozwoliłam na produkcje ....wypędziłam po zrobieniu fotek..

....a więc dla ludzi o mocnych nerwach...mnie tez zrobiło sie"gorąco"



.....na zmiane nastroju,moje kwiatki z ogródka....


4 komentarze:

  1. No ładna mi odskocznia takie super serwetki w jeden dzień podziwiam pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Serweteczki super,a co do gościa ogródkowego to wczoraj też zrobiłam takiemu ogromowi zdjęcia ale go na razie zostawiłam.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Serwetki śliczne i podziwiam tempo pracy :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Serwetki śliczne.
    A jak duży był ten gość. Bo można by sądzić, że z 5 cm...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz ....i zapraszam ponownie

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails