poniedziałek, 10 października 2011

- Dla porządku...

....wymyśliłam sobie przechowywanie szpuleczek z nicmi.Róznie to bywa gdy chcemy znalezc akurat popielate....był porządek i w małej chwili juz go nie ma...jak zrealizowałam mój wymyślunek zapisałam tutaj

...tak teraz przechowuje nici...ciesze sie jak dziewczynka,która ma poukładane zabawki na półeczce....moze skorzystacie z pomysłu?!

....i na swoim miejscu..
 
 
...a tak wyglądało wcześniej,wstydzę sie tej fotki,ale to efekt szukania właśnie popielatych nici...
teraz mi taki bałagan nie grozi.......
 
 

Dziekuję za miłe komentarze i zachęcam do realizacji sprawdzonego udogodnienia z nitkami

4 komentarze:

  1. Że tak powiem - poukładana z Ciebie kobieta :)
    Pomysł godny rozpowszechnienia:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie uporządkowałaś swoje niciowe skarby.
    Musiałabym też swoje poukładać ,bo mam straszny bałagan i jak szukam jakiegoś koloru często jeszcze pokłuję się igłami ,które wkładam do nici :)
    Pozdrawiam i podziwiam porządek jaki sobie zrobiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie to zrobiłaś pomysł rewelacyjny u mnie w szufladzie bałagan ale nie cierpię porządkować ale czasami muszę bo nie mogę już nic odnalezć pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny pomysł ;-)) też nie lubie mieć bałagany w przydasiach ;-))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz ....i zapraszam ponownie

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails