środa, 5 października 2011

Swiat blogowy.....

...i blogowiczki z wspólną pasją do robótek to... wielka rodzina wirtualna!!!!!!
Tak  moge zdefiniowac to,co  dzis sprawiło mi wielka radośc......listonosz  wręczył mi przesyłke,która była dla mnie niespodzianką,bo niczego nie spodziewałam sie.Po otwarciu koperty wyjęłam "ciągnąc" za nózki profesjonalnie uszytą TILDĘ....potem ptaszek uszyty z weluru,potem aniołek szydełkowy,jeszcze serduszko-zawieszka i słodkości...czuję sie jakbym wygrała candy......a sprawczynią tych cukiereczków jest alicja11,która zrewanżowała sie za drobną przysługę.Dziekuję Ci Alicjo bardzo
.
...oto tilda w trzech ujęciach.....
to dalsza zawartośc przesyłki
Dziękuję......Dziękuję......Dziękuje......Dziękuję......Dziękuję......Dziękuję.....Dziękuję......Dziękuję....

3 komentarze:

  1. Ale Elu dostałaś śliczności a TILDA jest odjazdowa :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciesze się ,ze przesyłka dotarła i spodobała się a z rozpędu zapomniałam napisać kilku słów chociażby,ech ten pospiech....

    OdpowiedzUsuń
  3. Piekna niespodzianka! Zazdroszcze!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz ....i zapraszam ponownie

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails