sobota, 1 października 2011

Wynik candy koralikowego....

....przy sobocie,po robocie dokonałam rzetelnego losowania mojego skromnego candy.....
....do zabawy zapisało sie 13-cie blogowiczek....

....losy zwinięte znalazły sie w kryształowym,losującym "bębnie"....

......i oto wylosowana osóbka....

...gratuluję wylosowanej Danusi,i jak zwykle poprosze o adres na mojego gmaila....
...to co na fotce ponizej i cos jeszcze z tradycji Grodu Kopernika powędruje pocztą do Babusiowych Robótek


Dziękuje WSZYSTKIM ,którzy brali udział w tej zabawie,za pozostawione miłe komentarze,oraz Tym co odwiedzają moj blog...
ŻYCZĘ SŁONECZNEJ NIEDZIELI 

6 komentarzy:

  1. Elu, stokrotnie dziękuję ... i będę miała moje ukochane bratki . i na dodatek to wszystko w moje imieniny. Prezent wyśmienity.
    Dziękuję za zabawę, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Elu, sorki, nie wyślę automatycznego meila z adresem, bo nie mam Outlooka, proszę podaj adres na mojego meila.
    Dziękuję i przepraszam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla zwyciężczyni GRATULACJE a Tobie Elżuniu dziękuję za fajną zabawę i obie Was pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje! Dzięki za miłą zabawę.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz ....i zapraszam ponownie

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails