piątek, 13 kwietnia 2012

Samo zycie....

.....nawiązując do ostatniego posta,pragnę podzielić sie z Wami tym,co u mnie słychać....chodzi oczywiście o moje zdrowie,które jest najcenniejsze!!!
Wróciłam właśnie z Centrum Onkologii w Bydgoszczy, z kolejnej wizyty.Po rozmaitych badaniach i na końcu po biopsji gruboigłowej piersi,usłyszałam diagnozę....nowotwór....trzeba operować!!!
Jestem dobrej mysli,choć w głowie juz przebłyski o pomyslności zabiegu operacyjnego
.Zostanę całkowitą amazonką,ale juz nie będe dzwigac jakiegoś tam guza.
Piszę to w całkowitym chaosie,moze nieskładne zdania,ale ku przestrodze...badajcie swoje piersi!!!
Nie pozwólcie na odwiedziny"niepożądanym gościom"
Kochane Blogowiczki...dziękuje za to jesteście ze mną,za to ,ze obdarzacie mnie siłą i  wiarą w zwycięstwo , za komentarze , maile , listy......dziękuję równiez za życzenia Wielkanocne,za piękne karty.......

Odezwę sie,kiedy będę znała datę zabiegu....wtedy poprosze Was o trzymanie kciuków za udany zabieg ....
Pozdrawiam Wszystkich i do miłego.......

24 komentarze:

  1. Nie daj się! Amazonki to fajne babki ;) trzymam kciuki i zanoszę co trzeba tam gdzie trzeba. Wracaj szybko!

    OdpowiedzUsuń
  2. Powtarzaj sobie''musi być dobrze''.I będzie!!!Najgorsze to się poddać.Ja jak leżę w szpitalu to zawsze sobie mówię że inni też to przechodzili i jest dobrze to dlaczego ze mną ma być inaczej.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jesteś bardzo dzielną kobietą, wierzę, że będzie dobrze. Kochana nie daj się!

    OdpowiedzUsuń
  4. Musi być dobrze i będzie, wierzysz z pewnością w to i tak ma być. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  5. trzymam kciuki by było dobrze

    OdpowiedzUsuń
  6. Pani Elu , będzie dobrze. Tą walkę można wygrać . Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Przesyłam dużo dobrej energii i zdrowia życzę. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Trzymam kciuki, pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Elu, bądź dobrej myśli, ma być dobrze i będzie.
    Pozdrawiam i zdrówka życzę.

    OdpowiedzUsuń
  10. Eluniu kochana właśnie dzisiaj o Tobie myślałam :)
    Daj koniecznie znać o terminie operacji . Pewnie, że będziemy trzymać kciuki :) Ważne ,że diagnoza postawiona a teraz trzeba z choróbskiem zawalczyć i niech idzie sobie w diabły. Buziaczki kochana przesyłam i oczywiście myślami jestem z TOBĄ :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystko bedzie dobrze!Nie ma innej opcji!!!Czesto bywa tak,ze na przebieg leczenia duzy wplyw ma kondycja psychiczna pacjenta.Badz dobrej mysli Elu!I pogon tego dziada!

    OdpowiedzUsuń
  12. This is not the first of your posts I've read, and you never cease to amaze me. Thank you, and I look forward to reading more.
    farm house karachi

    OdpowiedzUsuń
  13. Serca rąbek oddaje i modle się. *

    OdpowiedzUsuń
  14. Elu, napisz, kiedy operacja, będziemy trzymać kciuki. Przesyłam dobre myśli.Już niedługo znowu będziesz pokazywać tutaj cuda, stworzone Twoimi rękami, ale już ze spokojem ducha:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Elu, napewno bedzie dobrze, nie przejmuj sie Amazonki -one byly bardzo dzielne i walczyly na roznych wojnach-ty teraz masz wojne z tym lobuzem , ale tak jak pisza poprzedniczki, -Wiara czyni cuda !, Zakoduj sobie to b. silnie w mozgu, wiem ze latwo udzielac rad, pamietaj Elu, ze kazdy czlowiek ,nie wazne na plec , choruje, lub zachoruje , na to nie mamy wplywu, ale mamy wplyw zeby z siebie wymusic sily wiary pozytywnej psychicznie i pomaga.
    Otaczaj sie ludzmi o myslach pozytywnych, zadnego rozmawiania o chorobskach , i stekajacych chisterycznie innych osob, bo teraz to dla ciebie najwazniejsze jest bliskosc twoich bliskich,
    duzo usciskow , pozdrawiam. b. serdecznie , znajoma ci blogowiczka,
    pa.....

    OdpowiedzUsuń
  16. Elu, już trzymam kciuki, żebyś miała dużo siły i wytrwałości. Życzę Ci zdrowia i myślami jestem z Tobą. Pozdrawiam najserdeczniej.

    OdpowiedzUsuń
  17. Eluniu! Mocno trzymam cały czas. Widzę tylko jedną opcję - będzie dobrze! :) Kibicujemy Ci tu wszystkie w walce z paskudztwem.

    OdpowiedzUsuń
  18. I ja też trzymam kciuki i wierzę, że będzie Dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  19. Wiara, ze bedzie dobrze bardzo pomaga :)

    OdpowiedzUsuń
  20. trzymam kciuki żeby wszystko było dobrze :)
    i slę same pozytywne myśli :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Przykro mi, że dopiero teraz się o tym dowiaduję, ale dawno nie wchodziłam w ogóle na blogi, a nikt mnie o niczym nie powiadomił...
    Mam nadzieję, ciociu, że wszystko będzie dobrze. Wierzę w to i trzymam kciuki bardzo mocno. :) I Ty także musisz w to wierzyć, wtedy będzie dobrze. :)

    OdpowiedzUsuń
  22. na pewno wszystko będzie dobrze! jak się raz już wygrało to do drugiej walki staje się silniejszym!!! pozdrawiam i trzymam kciuki

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz ....i zapraszam ponownie

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails