piątek, 18 maja 2012

Juz wiem...

.....dzisiejsza wizyta w Centrum onkologii to jak finisz sztafety z przeszkodami.Potrzeba było prawie 6 miesięcy aby ukończyc ten bieg.Mam juz w ręku skierowanie na oddział ,co jest jednoznaczne z przeprowadzeniem zabiegu mastektomnii.W izbie przyjęc zgłaszam sie 8 czerwca 2012 godz.7.00.....
.......ten budynek bedzie mnie"gościł",a lekarze dokonają przegnania intruza.....

.....trzymajcie kciuki od 8-mego czerwca.....z góry dziękuje i pozdrawiam Was  .....do "zobaczenia" po wszystkim....




24 komentarze:

  1. pozdrawiam serdecznie i zycze wszystkiego dobrego!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzymam kciuki, będzie dobrze!

    OdpowiedzUsuń
  3. Będzie dobrze, niech go przegnają, a Ty wracaj jak najszybciej do pełni sił!

    OdpowiedzUsuń
  4. Od 8 czerwca myślami jestem przy Tobie.
    Jeszcze się do 8.06 na pewno odezwę. Fajnie ,że już coś drgnęło, teraz już tylko do przodu i nareszcie wrócisz do robótek ,bo mi tego bardzo brakuje :( Lubię oglądać Twoje prace. Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  5. cały czas jestem z Tobą!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja już trzymam! I nie przewiduję innej opcji, niż dobre zakończenie! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Głowa do góry. Wszystko będzie ok. Pozytywne myślenie, wsparcie rodziny i przyjaciół dodaje sił.Wiem co mówię, przerabiałam to 15 lat wstecz. Trzymam kciuki - Izabela

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem z Tobą!!!!! Czekam tu na Ciebie, szczęśliwie i szybko wracaj już całkiem zdrowa:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Trzymam kciuki tu przebywał mój mąż tu są wspaniali lekarze o pielęgniarkach nie wspomnę będzie ok jesteś bezpieczna daj znać jak najszybciej po usunięciu intruza ,pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  10. Trzymać i ja będę kciuki i życzę szybkiego powrotu do zdrowia...

    OdpowiedzUsuń
  11. Elu kochana, trzymam z całych sił!!! Wracaj szybko do zdrowia i do nas!

    OdpowiedzUsuń
  12. Trzymaj się dzielnie, akurat po Bożym Ciele, to duże wsparcie będzie z Tobą. Zdrowiej szybko
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Oj znam ten budynek aż za dobrze, często tam bywam.
    Tak jak napisała wyżej Molcia, opieka jest bardzo dobra, z resztą pewnie się już o tym przekonałaś...

    BĘDZIE DOBRZE!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Dopiero przeczytałam, że masz takie problemy ze zdrowiem. Trzymam kciuki najmocniej, jak się da, za skutecznie wykonany zabieg i szybki powrót do zdrowia. Obyś już więcej nie musiała się zmagać z chorobami.
    Pozdrawiam i przesyłam moc pozytywnej energii :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Trzymam kciuki już teraz. Pozdrawiam najserdeczniej

    OdpowiedzUsuń
  16. Będę trzymać kciuki. Wszystko będzie dobrze!
    Pozdrawiam An

    OdpowiedzUsuń
  17. Elu, jak bardzo ciesze sie ze jestes , ze walczysz , trudno mi teraz wybrac inne slowa. Wierze w to Elu, ze pogonisz tego lobuza ,bo tego chesz , i mocno, mocno przytulam cie z odleglosci i mowie na razie do widzenia !!!.

    OdpowiedzUsuń
  18. Elu,mimo tego intruza jestes pelna optymizmu,a to oznacza tylko to ze wygrasz.Wierze,Eluniu ze pogonisz intruza gdzie pieprz rosnie i znowu bede mogla podziwiac Twe prace na blogu.Trzymam kciuki i mocno,choc z duzej odleglosci przytulam.Do zobaczenia.

    OdpowiedzUsuń
  19. Eluniu kochana co u Ciebie jak się czujesz daj jakiś znak że wszystko w porządku czekam z niecierpliwością napisz coś na blogu /że jest ok pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  20. Kochana Elu,kciukijuż trzymam.Pozdrawiam bardzo serdecznie i przytulam Dorota.

    OdpowiedzUsuń
  21. Elunia, już dzisiaj tego nie przeczytasz , ale będę o Tobie pamiętała w modlitwie. I wracaj tu szybko. Bo ja bez Ciebie to jak dziecko we mgle . Zdrowia, zdrowia, zdrowia. Opieki Matki Bożej Bolesnej i Boga Wszechmogącego. Buźaczki.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz ....i zapraszam ponownie

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails