piątek, 15 czerwca 2012

Juz po wszystkim......

.....wpadam tu na małą chwilę,aby przywitac sie z Wami.....dzisiaj opuściłam Centrum Onkologii po przebytej operacji w dniu 11.06.2012r,da sie zauwazyc,ze przezyłam to  szczęśliwie,cały czas z pozytywnym nastawieniem na piękniejsze JUTRO.
Byłam i jestem dowodem,ze wczesnie wykryty nowotwór i w czasie usunięty ,pozwala normalnie zyc dalej.
To nic,ze jestem obustronną Amazonką......ale jestem zdrowa.!!!!
22.06.12r usuniecie szwów,rehabilitacja i wracam do robótek.Ciesze sie ,ze mogłam juz wystukac własnorecznie te pare zdań.Z biegiem czasu napewno bede mogła pisac wiecej co u mnie  dobrego.
A teraz dziekuje wam wszystkim za słowa ,za zdania, które zawierały wsparcie,modlitwe,trzymanie kciuków......DZIĘKUJE !!!!!!!!!!!..........do miłego i rychłego następnego posta.......

24 komentarze:

  1. Ciesze sie bardzo ze wszystko jest ok!Oby tak dalej i nigdy wiecej tego typu chorób! Dużo zdrówka życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  2. 4 dni po zabiegu a Ty już możesz z nami klikac....
    Elu jesteś dzielna. Podziwiam i nadal trzymam kciuki.Niech dobry nastrój i pozytywne myślenie nadal będzie z Tobą

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowna wiadomość, że czujesz się dobrze i jesteś w domku. Życzę Ci szybkiego powrotu do robótkowania. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cieszę się niezmiernie. Życzę Ci, oprócz zdrówka, takiej pogody ducha jak teraz. To naprawdę ważne. Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  5. To cudownie, że już jesteś i że wszystko dobrze. Podziwiam Twoje dobre nastawienie, Twój nastrój i podejście do tej całej trudnej sytuacji. Życzę Ci, żeby szybko się wszystko goiło i żebyś wróciła do normalnego życia i robótek jak najszybciej. Ściskam Cię, ale jeszcze bardzo delikatnie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Elu jak fajnie, że już po... Wracaj kochana do zdrowia, rehabilituj się i dbaj o siebie :) Pewnie masz mnóstwo robótkowych zaległości a wiem ,że pomysłów na pewno Ci nie zabraknie. Pozdrawiam bardzo serdecznie i cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  7. To wspaniale, że jesteś w domu zdrowa. Dochodź do siebie i życzę dalszego pozytywnego patrzenia na życie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Cieszę się, że wszystko dobrze się układa, dbaj o siebie i przede wszystkim myśl pozytywnie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super, że masz to już za sobą, wracaj szybko do zdrowia i trzymaj się dzielnie ;)
    pozdrawiam ciepło ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajnie, że masz to już za sobą. Teraz dbaj o siebie. Zdrowia życzę i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Grunt, to pozytywne nastawienie, życzę szybkiego powrotu do pełnego zdrowia.

    OdpowiedzUsuń
  12. Cieszą wieści dobre i twoje dobre nastawienie i że juz planujesz robótki . Dużo zdrowia i uśmiechu na twarzy , trzymaj sie mocno i śle dużo uścisków i uśmiechu..:):):):):):):)

    OdpowiedzUsuń
  13. Eluniu kochana cieszę się tak mocno radość napawa moje serce że wszystko jest ok czekam teraz z niecierpliwością na Twoje cudowne prace od których nie mogłam oderwać oczu pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna wiadomość! Bardzo się cieszę, że operacja udała się pomyślnie. Życzę szybkiego powrotu do pełni sił.

    OdpowiedzUsuń
  15. Eluniu, witamy na pokładzie sieci :)
    Zdrowia, zdrówka, zdróweczka...
    Kochana, nie poddawaj się i do przodu :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Cieszę się, że już jesteś z nami. Teraz już tylko szybko wracaj do zdrowia i pełni sił. Pozdrawiam bardzo serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo się cieszę,życzę Ci abyś jak najszybciej wróciła do pełni sił.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  18. Elu , jestes wspaniala !. twoj optynizm jest tak radosny i ciesze sie ze jestes spowrotem , inne sprawy sa absolutnie nie wazne .
    Tak bardzo ciesze sie ze napisalas kilka slow, i przyznam ci sie szczerze ze myslalam o dniach kiedy przebywalas w szpitalu.
    Ale , pamietaj dbaj o siebie i to nie w szybkich obrotach, organizm Twoj potrzebuje regeneracji ,odpoczyku , i bedzie wszystko ok!.
    Przytulam serdecznie !!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Sercem byłam, jestem i będę z Tobą !!!! Ściskam mocno ;-))

    OdpowiedzUsuń
  20. Elu, wybacz, że tak wyskakuję jak Filip z konopi - nie znasz mnie, bo zaglądam dyskretnie, ale tym razem nie mogę się powstrzymać przed napisaniem słówka.
    Gratuluję optymizmu i życzę sił. Sama jestem 11 lat po operacji - "dopadło mnie" sporo przed trzydziestką. Żyję, mam się dobrze, jestem silna, sprawna i zdrowa. I szczęśliwa. Życzę Ci tego samego.

    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  21. Eluniu już po 22 czerwca jak się czujesz,czy wszystko w porządku .Czekam z niecierpliwością na choć słóweczko na blogu że jesteś już w pełni sił i tworzysz tam w gdzieś w ogródeczku i niedługo pokażesz coś wspaniałego co zrobiły twoje cudowne ręce pozdrawiam cieplutko.Elu odezwij się przytulam Cię mocno.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz ....i zapraszam ponownie

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails