sobota, 28 lipca 2012

Cudownie ale krótko....

...tak mogę określic pobyt u córki w okolicach naszego morza,(ale wszystko co dobre szybko sie kończy).
 W takich okolicznościach i warunkach  zapomina sie co mnie spotkało wcześniej,czułam sie jakbym nie zaliczyła operacji.Nie będę gołosłowna....na jednej z fotek ponizej potrafie juz sie schylac,co sprawiało z początku wielkie trudności.... i co dla mnie najprzyjemniejsze-rozpoczęłam szydełkiem  torebusie,po pare rządków codziennie,aby nie przeciążać reki i niebawem bedzie gotowa, pochwale sie napewno bo to dla mojego letniego uzytku.Przyda sie jak bede jezdzic na chemioterapie...juz od 2-go pierwszy wlew.Mówie sobie i pisze tutaj:dam rade...dzieki temu zniszcze całkowicie tego gada i wróce do normalności ....do codziennych prac domowych i do mojego ukochanego robótkowania.

 ....niedokończona torebusia,ale liczy sie ze mogę troche podłubac....


..... mogę juz sie schylac i otrzepac z nadmorskiego piasku....

....spacerkiem nad morze(w Rowach)....

....po drodze w ramionach maskotek-akurat był zlot ich z całej Polski

....tu z maskotką lwa i najmłodszą wnusią

                                      ....włosy potargał wiatr....ale najwazniejszy był jod
Nachwaliłam sie tu swoją podobizną i mojej wspaniałej połówki,ale to jestem ja w całej okazałosci,kocham siebie taką jaka jestem....dziekuje za kazde Wasze wsparcie w  mojej walce z nowotworem przekazane w komentarzach i mailach...DZIĘKUJĘ,DZIĘKUJĘ

14 komentarzy:

  1. Wyglądasz wspaniale, tak trzymaj!!!!
    Nastawienie jest bardzo ważne:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Najważniejsze, że Ty wierzysz, że wszystko będzie dobrze i tak będzie. Odpoczynek u córki był potrzebny, bo się zrelaksowałaś. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super wyglądasz, taki wypoczynek dużo daje. Odetchnęłaś świeżym powietrzem, nabrałaś sił do dalszej walki z choróbskiem.
    Elu, życzę Ci dużo zdrówka i sił, trzymaj się.
    A torebusia będzie śliczna.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Torebka śliczna,jakby z rybich łusek, nad morze w sam raz. Najważniejsza jest jednak widoczna pogoda ducha.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciesze sie,ze widze Cie usmiechnieta i wypoczeta :) i ze jestes "bojowo" nastawiona do chemioterapii.Trzymam kciuki za Ciebie!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Elu brawo !!!! tak trzymaj, miło się robi na sercu kiedy widzę Cię uśmiechniętą i pełną zapału do walki , będzie dobrze pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cieszę sie niezmiernie, ze siły wracają ;-)) Kibicuję Tobie całym sercem i ciągle trzymam kciuki ;-)) Najważniejsze , że się uśmiechasz ;-)))))

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj, Elu, dopiero teraz dowiedziałam się o Twojej walce z chorobą.
    Trzymam za Ciebie kciuki. Życzę zwycięstwa.
    ps. Torebeczka piękna. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniale wyglądasz! Miło Cie widzieć w dobrym nastroju:) Oczywiście dasz radę! A torebka zapowiada się naprawdę świetnie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Miło Cię Elu zobaczyć uśmiechniętą :) Bardzo dobrze ,że wypoczęłaś psychicznie po operacji i po wszystkich zmaganiach z wstrętnym choróbskiem. Otoczona osobami najbliższymi i kochanymi wracaj do zdrówka :) Wiem ,jeszcze chemia ale TWARDA KOBITA z Ciebie i dasz kochana radę .Trzymam kciuki za pierwszy wlew ,obyś go przeszła jak najlżej . A na koniec zostawiłam sobie komentowanie Twojej torebki - BOMBOWA jest i jej fotka sprawiła mi radość ,bo to dowód na to ,że z szydełkiem już powoli machasz :) 2 SIERPNIA jestem myślami przy Tobie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. To cudownie, że tak sobie świetnie radzisz. Dzisiaj znalazłam artykuł na Onecie, podaję Ci linka http://www.medonet.pl/zdrowie-na-co-dzien,artykul,1663976,1,chemioterapia-nie-musi-rzucac-na-kolana,index.html
    Tam własnie piszą, ze jest jakiś lek, który nie dopuszcza do wymiotów i nudności po pierwszym wlewie. Poczytaj sobie i poszukaj w aptece, jeśli Ci się przyda. Życzę zdrowia i dobrego samopoczucia w dalszym ciągu, wspieram Cie z całych sił:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Torebeczka zapowiada się cudownie '
    Trzymam kciuki za powrót do zdrowia ,musi być dobrze .

    OdpowiedzUsuń
  13. Jesteście piękną parą:) Wiem, że wszystko dobrze się skończy i że dasz radę pokonać wszelkie trudności po drodze, ale na wszelki wypadek trzymam kciuki i wspieram pozytywnymi myślami. A torebka będzie piękna:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Eluniu cieszę się że Cię widzę . Wyglądasz cudownie byłaś w Rowach to tylko 20 km od Ustki wiem że dasz radę trzymam zawsze za Ciebie kciuki pozdrawiam cieplutko torebka będzie ekstra

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz ....i zapraszam ponownie

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails