piątek, 13 lipca 2012

Mam się dobrze...

......tak moge okreslic moje samopoczucie po operacji.Rana goi sie ładnie i niebawem zostanie tylko"równa" kreska po skalpelku.Biadole,ze mam ograniczone wykonywanie róznych czynnosci.......juz bym wkroczyła w ogródek,juz bym se haftowała,ale nie wolno obciązac mojej operowanej strony.Podkreslam fakt,ze jestem sprawna ruchowo!!!!wszystko wokół siebie robie juz sama.....mam zadaną rehabilitację reki(w domu) i efekt jest zadawaląjący,a ćwiczą bardzo rzetelnie.Jeszcze od 19-tego czeka mnie chemioterapia(jednak)....nie wiem jaką mi podadzą i ile.Dowiem sie własnie tego wspomnianego 19-tego lipca.
Kochani....wszystkim wirtualnym znajomym dziękuje,ze jestescie ze mną,za wielkie wsparcie.....bo to wielkie znaczenie dla mnie.Przesyłam serdeczne pozdrowienia.....




15 komentarzy:

  1. Jak dobrze,że się odezwałaś,bo to znaczy, że nie komplikacji. Dzielna z Ciebie dziewczyna - pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. To cudownie, że masz się dobrze i z pewnością wszystko będzie dalej dobrze. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszę się że wszystko się udało trzymam kciuki za szybki powrót do zdrowia i ściskam Panią mocno.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobrze że jest dobrze.życzę Zdrowia na całego.Serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Najważniejsze że samopoczucie masz dobre.Trzeba myśleć pozytywnie ,a mówią że to połowa sukcesu(w tym przypadku wyzdrowienia).Trzymam kciuki za dalszy powrót do zdrowia.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. No ,to mi poprawiłaś Elu humorek.
    Cieszę się ,że jesteś pilną rehabilitantką i idzie ku lepszemu :)
    Widzę zmiany na blogu .Blog pięknieje to znaczy ,że możemy się tu Ciebie spodziewać częściej. A ogródek to może jeszcze zostaw ,co byś nie przedobrzyła. Jednak była operacja i czeka Cię jeszcze chemia więc oszczędzaj zdrówko , byś do robótek wróciła w pełni sił i z mnóstwem planów. Całuski przesyłam :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Moje serce się raduje, faktem iż czujesz się już dużo lepiej, wierzę, że będzie z dnia na dzień coraz lepiej i rychło wrócisz do formy. Życzę Ci zdrowia!!! Modle się za Ciebie!!! I wierzę że Będzie dobrze, bo wiara czyni cuda. Całym sercem jestem z Tobą ;-)) Ściskam i całuję - Pozdrawiam serdecznie ;-))

    OdpowiedzUsuń
  8. Wiele, wiele serdecznosci. A oszczędzać się trzeba, co się odwlecze to nie uciecze, czyż nie?

    OdpowiedzUsuń
  9. Elu jak miło że się odezwałaś i że wszystko układa się dobrze , dzielna z Ciebie kobietka tak trzymaj !!!!! pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Odetchnęłam z ulgą cieszę się że wszystko w porządku wiem że jesteś silna i wszystko będzie dobrze a z robotą zaczekaj chwilkę na razie lato odpoczywaj a niedługo jesień i będzie fajnie wziąć się do pracy ściskam mocno i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Oby tak dalej, Kochana, byle do zdrowia! Nieustannie ściskam kciuki za poprawę Twojego stanu. No i powodzenia w czwartek.

    OdpowiedzUsuń
  12. Rowniez odetchelam z ulga , ciesze sie ze tak masz mnostwo sily i ciezkiej walki w sobie, to wazne dla ciebie, ale i dla nas wszystkich , podwojna radosc,
    Elu , trzymaj tak dalej,
    serecznie ci pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń
  13. To cudownie, że wszystko dobrze :) Żeby jeszcze chemia dobrze poszła, to już wszystko będzie w porządku. Jeszcze tylko trochę wytrzymaj i wracaj do robótek, ogródka i do nas :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Z całego serca życzę zdrowia.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz ....i zapraszam ponownie

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails