sobota, 11 sierpnia 2012

Dwubarwna serweta...

...zrobiłam ją jeszcze przed operacją.Choc dzierganie wtedy mnie nie interesowało.to te malutkie krązki (osobny element serwety,az 56 szt)bardzo mnie zainspirowały.Dłubałam i dłubałam je,ale byłam ciekawa jak to wyjdzie w serwecie,wiec dla zabicia niepotrzebnych mysli serweta powiekszała sie...i wyszła tak


                                                                     ( tutaj jest wzór)

Pozdrawiam wszystkich odwiedzających i zyczę miłego dnia....

20 komentarzy:

  1. jaka przepiękna i na pewno bardzo pracochłonna! pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie się prezentuje.
    Masz rację , takie robótki są dobre dla "zabicia niepotrzebnych myśli" (zacytowałam Cię)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna serweta!!! Kojarzy mi się z dzieciństwem w najbardziej pozytywny sposób :) Trzymam kciuki z całej siły za zdrowie!!!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dwubarwna i ile przez to ma uroku w sobie, bardzo mi sie podoba takie zestawienie kolorów:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyszła ślicznie, wzór wydaje mi się koniakowski.

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiekna,widac, ze pracochlonna, ale efekt rewelacyjny:) pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Podziwiam ;-)) Piękna praca ;-))

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudna praca i jak zawsze u Ciebie Elu perfekcyjnie wykonana.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. Wygląda jak cacko!Delikatna i zwiewna-takie mam wrażenie...Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna ta serwetka, no jestem pod wielkim wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super serweta:)
    A poza tym serdecznie dziękuję za karteczkę urodzinową :) Jeszcze do mnie nie dotarła, siostra mi odeśle , dziękuję za pamieć i pozdrawiam serdecznie:)
    Trzymaj się dzielnie i zdrowiej ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. http://imsebano.blogspot.com/ ZAPRASZAM NA MOJEGO BLOGA ;D

    OdpowiedzUsuń
  13. Witam!
    Piękna serwetka, jestem pełna podziwu.Pozdrawiam.Donia

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz ....i zapraszam ponownie

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails