wtorek, 28 sierpnia 2012

Juz druga ....

....23-go sierpnia juz druga chemia" dotarła do" moich wszystkich komórek,aby zniszczyc to co moze jeszcze zagrazac .Juz zdążyłam przyzwyczaic sie do objawów,które trwaja prawie 5 dni,są wstrętne,ale świadomośc,ze to minie nie wytrąca mnie z codziennosci.Dzis juz jestem na normalnych obrotach i w planie było dokonczenie torebusi szydełkowe,której początek pokazałam we wcześniejszym poście.

.....plan wykonany,torebusia juz w uzytkowaniu...



Dziekuje za Wasze przemiłe słowa w komentarzach, i zycze  duzo słonecznych dni w zdrowiu i radosci.....

15 komentarzy:

  1. Życzę dużo zdrowia i wytrwałości.
    Torebka śliczna. Brawo.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wierze, że skutki uboczne sa trudne... Chemia mnie ominęła, ale radioterapia nie... Do dzisiaj jestem pod stałą kontrola lekarza... Cudownie czytac że wracasz do sił, a jak masz potrzebę robótkowania to moje serce az sie cieszy !! Piękna torebka!! ;-))

    OdpowiedzUsuń
  3. Na pewno jest Ci ciężko ale cieszy mnie ze nie tracisz energii i robótki dodają Ci sił do przeczekania.Wierzę że będzie dobrze!A torebka udała się !Jest śliczna.Pozdrawiam....

    OdpowiedzUsuń
  4. Ztwoim nstawieniem, to wszystko bedzie dobrze, jestes wspaniala osoba, pozdrawiam serdecznie , torebka przepiekna:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wierzę,że byle chemia Cię nie pokona;-)
    Nie lekceważę jej...
    Torebeczka śliczna!

    OdpowiedzUsuń
  6. Torebusia śliczna. Jak dobrze, że nie dajesz się chemii.
    Ściskam i pozdrawiam
    Makneta

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękna ta torebka! Przesyłam gorące życzenia uściski i życzenia siły i zdrowia!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna torebka. Nie poddawaj się i walcz dalej, będzie dobrze!

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie wygląda na męskim ramieniu ...
    Zdrowia zycze ..

    OdpowiedzUsuń
  10. Elu piękną torebkę wydziergałaś i bardzo pomysłowo ozdobiona koralikami.
    Super. Pozdrawiam i kolorowych snów życzę ,bo prawie pora taka :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Torebeczka super, zyczę dużo wytrwałości :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Torebka prześliczna. Ale najważniejsze jest to, że zwyciężasz, że się nie poddajesz. To wszystko minie, jak zły sen. Podziwiam Cię i życzę zdrowia już na stałe :)

    OdpowiedzUsuń
  13. torebka przepiękna! to wspaniałe, że masz w sobie tyle siły!! tak trzymaj! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. zawsze myśl pozytywnie ELUŚ
    tak trzeba
    torebka cudna
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz ....i zapraszam ponownie

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails