czwartek, 9 sierpnia 2012

Pierwsza chemia.....

......zaliczyłam 2 sierpnia,z zegarkiem w reku kapała dwie i pół godziny.uff.....troche sie bałam,jak zniose objawy.Nie było łatwo,miałam nudnosci,biegunke,ból głowy i "nieobecna" w codzienności.Trwało to równe pięc dni i juz   mam modełko jak bedzie po następnych wlewach.Będzie ich az  sześc,a wstępnie miało byc cztery.Pocieszające jest to ze nie dostawac bedę "czerwonej" i włosy zostaną na głowie(chyba).
Juz w tej chwili jestem skupiona na normalności,czuje sie dobrze,tylko chronie i ćwicze strone operowaną.
Efektem tego są moje dłubanki szydełkowe,oczywiście bez szaleństwa ........
.......serwetka z elementów,wielkosc 50cm x 50cm
                                                                           (wzór)

....i mniejsza serwetka,tez z elementów,zrobiona na upominek dla kogoś bliskiego......
                                                                (wzór tutaj)
Dziekuje wszystkim zaglądającym na bloga,za ciepłe komentarze ,za wsparcie w walce z chorobą
Pozdrawiam bardzo serdecznie i śle całuski......

12 komentarzy:

  1. To dobrze że coś dziergasz i wracasz do codzienności:) Zdrówka i kuruj się i dziergaj byśmy mogli podziwiać Twoje cudeńka:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Życzę abyś po następnych chemiach czuła się lepiej, no i zdrowia oczywiście.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też życzę Ci zdrówka!!!Serwetki śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  4. Elu, trzymam za Ciebie kciuki, ale z tego co czytam, to widze, ze jestes bardzo silna kobietka , a serwetki przeurocze, pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też trzymam kciuki, urocze serwetki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Trzymam kciuki za Ciebie.
    Serwetki są super.

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzielna kobieta z Ciebie! trzymaj się i nie poddawaj. Serwetki piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Serwetusie są śliczne:)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczniutkie serwetki , jesteś bardzo dzielną Tak trzymaj pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. PIĘKNE TE ROBÓTKI -POPROSZĘ O WZÓR NA TEN BIEŻNIK -CUDNY ,POZDRAWIAM I ZDRÓWKA ZYCZĘ KAROLINA

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo Pani dziękuję za wzór ,zdrowia życzę Karolina

    OdpowiedzUsuń
  12. Elu prace prześliczne. Jedna z nich zdobi stolik w moim przedpokoju.
    Szczęściara ze mnie :) Bardzo się cieszę ,że znów możemy podziwiać Twoje piękne prace. A za " kogoś bliskiego " bardzo dziękuję. Buziaczki :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz ....i zapraszam ponownie

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails