piątek, 21 września 2012

Na dobrej drodze...

....wstep na początku będzie zdrowotny,ale na końcu.....zaproszę do zabawy.To zamierzony cel poświęcony "radości",ze.... nadawałam sie do podania chemii.A więc półmetek chemiczny wczoraj zaliczyłam ,wyniki były odpowiednie,co bardzo mnie podniosło na duchu.Dzis juz oswajam sie ze skutkami i objawami tej wstrętnie chemii,ale nie jest tak żle,abym nie mogła tu cosik napisac ku mojej przyjemności.No to tyle o przyjeciu trzecie chemii..(jeszcze trzy do zaliczenia).
......a  teraz....
.Zapraszam chętnych na Candy,pragne wylosowac szczęśliwca i podarowac taki oto komplecik....

Jeśli podoba sie Wam ten zestaw 6 szt serwetek-podkładek średnica 23 cm.... wpisujcie sie pod tym postem do11 pazdziernika.(data mojej czwartej chemii)
Losowanie odbędzie sie następnego dnia t.j.12 pazdziernika i ogłosze osóbke,która zostanie właścicielką tej mojej robótki.
  Zasady wszystkim znane:
-zostaw komentarz pod tym postem
-zamieśc na swoim blogu informację o candy z powyzszym zdjęciem
-osoby,które nie mają bloga,a chcą skorzystac prosze o pozostawieniu swojego e-maila

Jeszcze w innym ujęciu.....

Dziękuje ,ze odwiedzacie mnie tutaj i wpisujecie wspierające komentarze.
Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do zabawy.....



36 komentarzy:

  1. Elu jak miło , że jesteś i że wszystko układa się dobrze i na dodatek takie wspaniałości rozdajesz , pierwsza zapisuję się na Twoje cudeńka pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Elu, przede wszystkim ciesze sie, ze chemia zaliczona i teraz juz z gorki, a po cukiereczki z wielka przyjemnoscia stane, bo piekny komplecik serwetek przygotowalas...Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Całą krasę serweteczek widać dopiero w zestawieniu z filiżaneczkami.Ślicznie i gustownie wygląda na stole:)
    Fajnie, że tak dobrze tolerujesz "chemię".Nadal trzymam kciuki za pomyślność.
    Po serweteczki się nie ustawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja chcę :)
    Angelika
    a_rey@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Pewnie, że chcę takie śliczności :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przede wszystkim cieszę się, że mimo wszystko udało się:) A do zabawy oczywiście , że się zapisuję, bo to jest piękny zestaw!!!
    Wygląda bajecznie z tym serwisem, pozdraiwm i cały czas trzymam kciuki:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ela , będzie dobrze ! Walkę z tym paskudztwem się wygrywa!
    Bliska mi osoba po 4 latach jest wreszcie zdrowa . Badania kontrolne są ok. Ty też dasz radę . Trzymam mocno kciuki za Ciebie !
    Serwetki cudne. Chętnie wezmę udział w zabawie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo się cieszę, że usłyszałaś dobre wiadomości. Trzymam mocno kciuki, żeby było już tylko lepiej...:-)
    A na candy się oczywiście zapisuję, bo nagroda piękna! Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  9. To prawda, że wygrasz.Życzę Ci jak najwięcej siły i wiary. Oczywiście że serwetki bardzo mi się podobają, więc też staję w kolejce.. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudne sa takie dobre nowiny, a to ze wygrywasz to ja wiem od początku ;-)) Cały czas sie modle za Ciebie i trzymam kciuki ;-)) i oczywiście ustawiam sie w kolejkę za tymi pięknymi podkładkami ;-))

    OdpowiedzUsuń
  11. Któż nie chciałby mieć takich słodkich serweteczek?
    Jesteś już w połowie drogi, teraz będzie z górki. Życzę wszystkiego najlepszego. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Zdrowia zycze ,duzo zdrowia i niech Cie ono nie opuszcza.)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudne serweteczki!!!dołączam do ogonka:)Pozdrawiam serdecznie:D

    OdpowiedzUsuń
  14. z ogromną nadzieją ustawiam się w kolejce:)
    serwetki są śliczne.
    pozdrawiam serdecznie i zapraszam na moją rozdawajkę

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne serwetki, może będę miała szczęście w losowaniu? Ciągle myślę o Tobie, wspieram Cię cały czas i podziwiam Twoją siłę w walce. Już z góry, teraz będzie tylko lepiej, trzymaj się :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo chętnie przyłączę się do kolejki :)
    quiteja@interia.eu
    Pozdrawiam :)
    Magdalena

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękny komlecik , więc dołączę do tej kolejeczki! Moje wielkie uznanie dla Twoich bardzo eleganckich prac! Ciepluteńko pozdrawiam i życzę bardzo dużo zdrowia!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Życzę dużo zdrowia i pomyślnego zakończenia chemii.
    Ustawiam się w kolejce po prześliczne serwetki.
    Pozdrawiam
    marrika91.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Elu, duużo zdrowia, wytrwałości i cierpliwości w walce z chorobą. Piękny komplecik - wieki szacun.
    Dziękuję za życzenia.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Witam serdecznie!
    Śliczne serwetki.Życzę dużo zdrówka. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  21. Elu, miło byłoby postawić filiżankę z kawką na taką serwetkę i pomyśleć; zrobiła ją Ela, która nie poddała się.
    Jesteś dzielna, tak dalej a będzie dobrze!

    OdpowiedzUsuń
  22. Komplet serwetek zrobiłaś sliczny, także z wielką przyjemnością przyłączam się do zabawy, mając nadzieję, że serweteczki może u mnie zagoszczą :-) Cieszę się, że tu trafiłam, życzę dużo zdrowia i sił, właściwie siłę to masz, także wszytko jest dobrze :-) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  23. Serwetki są cudne, bardzo mi się podobają :).

    Zapisuję się.

    Mam taki sam komplecik pawi tylko bez dzbanuszka.

    OdpowiedzUsuń
  24. na takie cudeńka to się piszę od razu,
    miej w sobie nadzieję na lepsze jutro, gdyż bez pozytywnych myśli jest ciężko przetrwać. POWODZENIA!!!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Elu lepszego jutra niech słoneczko i dla Ciebie zaświeci :)))
    Zdrowiej jak najszybciej :)
    Z chęcią i ja zapisuje się na taki śliczny komplecik serwetek :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Przepiękne serwetki :) Z przyjemnością ustawiam się w kolejce. Życzę dużo wytrwałości i siły. Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie na niebieskie candy :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Z wielką przyjemnością dopisuję się do kolejki po "słodkości" :)
    i życzę duuuużo zdrowia.
    Pozdrawiam serdecznie. Magda
    http://magdowo-pasje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Eluniu , jestem rowniez z Toba , to o tym wiesz, i muszisz walczyc o swoje zycie i wygrasz!. Niejedni ludzie czytaja twoj blog, nie wpisuja sie ,ale czerpia sily z ciebie .
    Serwetki sa piekne , zapisuje sie , ale wiem ze nigdy nic nie wygrywam , choc zycze szczescia tej ktora bedzie miala to szczescie wygraac !,
    cieplo pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń
  29. witaj Elu, ciesze się że wracasz do zdrowia.... z przyjemnością ustawię się w kolejkę po Twoje prace:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  30. Sa boskie zapisuje sie z przyjemnoscia
    ania_reg@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  31. Ale gratka na Twoim blogu oczywiście zapisuję się i ustawiam się w kolejce cieszę się że powoli dochodzisz do zdrowia pozdrawiam cieplutko radość moja jest ogromna że jesteś.

    OdpowiedzUsuń
  32. ja też staję w kolejce po cudowny komplecik. Mam nadzieję, że sposób poinformowania na moim blogu o Twoim candy nie zdyskwalifikuje mnie, ale niestety inaczej nie potrafię :) Dużo zdrówka życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  33. serwetki są prześliczne ;)
    cudnie byłoby je mieć
    mase serdeczności i siły w walce życzę;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja również szybciutko się ustawię po te śliczności :-)
    serwetki są piękne :-)
    info na kwiatynatury.blogspot.com
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  35. Wspaniałe serwetki. Chętnie będę do Ciebie zagląda a do zabawy się przyłączam. I zdrowia Ci życzę. Dużo.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz ....i zapraszam ponownie

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails