wtorek, 30 października 2012

Papierkowo.....

W ostatnim czasie zabrałam sie za robotki papierowe,a ze uwielbiam rozmaite pudełeczka,
uplotłam z paseczków papierowych(z kolorowych czasopism) takie pudełko-kartonik

inspiracja tu z internetu (kliknij)

A jeszcze ,zeby urozmaicić te papierowe robótki powstały koraliki,tez z papieru, są te paciorki kolorowe, robiony kazdy pojedyńczo i tak o to mam koraliki

...tak powstawały....

....stąd inspiracja (kliknij)
....i gotowe
Na zakończenie podziele sie,ze..... jutro 31.X.12r  zaliczam piątą chemię,będzie to juz przedostatnia,jesli wyniki krwi będą odpowiednie .Jak zwykle przed kazdą,juz jestem świadoma jak to trzeba upiornie przeżyc objawy wlewu tego"świństwa",które daje nadzieje na całkowite wyleczenie.Z taką nadzieją  kończe tego posta.Dziękuje Wszystkim,którzy ślą wsparcie w komentarzach i mailach........

6 komentarzy:

  1. Śliczne te pudełeczka, zresztą jedno takie mam od Ciebie :) Korale tez pomysłowe. Dzięki za linki. Jutro trzymam za ciebie, za udaną i skuteczną przedostatnią chemię:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzymaj się, będzie dobrze. Pudełeczko i korale super.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pudełeczko świetne, korale cudne.Trzymam kciuki i gorąco pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Bedę trzymać kciuki aby wszystko było dobrze!A pudełko i korale swietne!Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz ....i zapraszam ponownie

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails