sobota, 3 listopada 2012

Serwetka

.....chemia przesunięta o tydzień,więc staram sie wypełnic czas dłubaniem na szydełku.Samopoczucie dopisuje,to troche pobuszowałam po blogach robótkowych......i znalazłam inspiracje na tym blogu,jego właścicielką jest Donia,która robi piękne serwetki .Podpatrzyłam,policzyłam słupki (napisałam do Doni,ze papuguje-pozwoliła i zrobiłam sobie tez.Bardzo lubie robić cos z elementów i powstała taka serwetka na okragły stoliczek,choć serwetka wygląda jak sześciokąt.......


...a to element w zblizeniu....
.

...a to pierwsza wersja wielkości serwetki,uznałam,ze za mała i zrobiłam z 19-tu elementów
Dziekuje za tyle cudownych komentarzy i pozdrawiam wszystkich odwiedzających........

15 komentarzy:

  1. Ja nie mam cierpliwości do robienia czegoś z elementów mimo tego, że strasznie mi się podobają takie rzeczy :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Eluniu cudna pozdrawiam Cię cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale pięknie wygląda ta serwetka. Fajnie, że dałaś zdjęcie elementu, bo ja też zaraz odpapuguję, mogę? Pozdrawiam i życzę dobrych wyników :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładna serwetka, sześciokąt pasuje na okrągły stolik.

    OdpowiedzUsuń
  5. Serwetka jest przepiękna! wygląda na bardzo pracochłonną ! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastyczna serwetka. Podziwiam Cię i trzymam za Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna serwetka! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna serwetka! Wiem, jakie pracochłonne są serwetki z elementów i ile trzeba dokładności, żeby wyglądały tak jak Twoje. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna serwetka. W marzeniach i planach mam że kiedyśtam też zrobię własnoręcznie serwetę a może nawet obrus. Tylko muszę się przyznać że z wykonaniem elementu chyba bym sobie poradziła ale o połączeniu w całość nie mam pojęcia. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna! chociaż pojedynczy element wygląda nie pozornie, to w połączeniu wyszło cudo.

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna serwetka.Gratuluję Elu wytrwałości wykonania, efekt wspaniały.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. cudne, przepiękne

    pozdrawiam serdecznie, Ella

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz ....i zapraszam ponownie

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails