wtorek, 13 listopada 2012

Najszczerzej.....

...jak tylko potrafie,napisze jak walcze o zdrówko po przebytej operacji-usunięcie guza nowotworowego w czerwcu tego roku.Kontrolując sie wcześniej,znalazłam,wymacałam go.Juz wtedy nastawiłam sie pozytywnie,ze.....przeciez  usuną go i będzie dobrze.Tak sie stało,zgodnie z moim rozumowaniem i nastawieniem.Medycyna w chorobach nowotworowych  ma wielka gamę leczenia uzupełniającego po operacjach czy nawet jeszcze przed operacją.Potrafią zmiejszyc wielkośc guza z maksimum do minimum,aby dopiero go wyrzynać.Zaprzyjazniłam sie jeszcze na sali szpitalnej z ziomalką,która miała guza wielkości pięści i chemioterapia(6 wlewów) zmiejszyła go do rozmiarów około 2cm.Wtedy dopiero zooperowali  i dziś mozemy wzajemnie sobie wspominac i plotkowac ..... najwazniejsze  jest pozytywne nastawienie.Ale ważne jest również otoczenie...ludzie,tematy,miejsca,sytuacje.Jest "święte powiedzenie"....nie wolno rozdrapywać ran...nalezy miec zawsze pod ręką najlepszy balsam,który ukoi.....a tym balsamem jest pozytywne nastawienie,pogoda ducha,wiara w wyzdrowienie(wiara czyni cuda,przeciez to tez sprawdzone).....i ja sie tego trzymam.Żyje wsród przyjaznych domowników,znajomych i wspaniałych blogowiczek
.A teraz ....piąta chemia 7.XI zaliczona,objawy tez zaliczone i przeżyte z wielką skruchą i już dziś jestem na na normalnych obrotach............


moje obecne szydełkowanie....




Dziękuję ze zaglądacie do mnie i wspieracie,a to dużo znaczy....DZIĘKUJE







35 komentarzy:

  1. I oby jak najlepiej się działo:) Walcz dalej z uśmiechem na buzi i tym wspaniałym nastawieniem. I szydełkuj nadal takie wspaniałości:)

    OdpowiedzUsuń
  2. To fajnie,że już dobrze!!!!Prace szydełkowe śliczne!Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. I trzymaj tak dalej.Wiedząc, że tak pozytywnie przyjmujesz nasze wsparcie tym bardziej wspieramy.
    Gwiazdki są śliczne.Pozwolę sobie oddziergać.
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz wspaniale nastawienie:) A gwiazdki urocze takie delikatniutkie i aniolek sliczny, pozdrawiam i duzo pozytywnej energii sle:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gwiazdki niezwykle delikatne i urocze, aniołek śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj Elu... Jak bym mogła to bym Cie uściskała bo duma mnie rozpiera że taka dzielna i pozytywna Jesteś !! BRAWO!!
    Piękne prace ;-))

    OdpowiedzUsuń
  7. I tak trzymaj Elu ,bedzie dobrze .
    Jestes wielka,nie poddajesz sie tylko walczysz .
    Trzymam kciuki za Ciebie od dawna,wysyłam najlepsza energie.
    Pozdrtawiam cieplutko.
    A ozdoby piekne,wszedzie czuje sie swieta .
    Czas abym i ja cos pomyslala

    OdpowiedzUsuń
  8. Aniołek jest cudowny :)
    A Ty tak trzymaj :) Uśmiech na buzi i do przodu :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Pozdrawiam Panią i podziwiam za talent i siłę DUŻO ZDRÓWKA I UŚMIECHÓW ZYCZĘ ,Karolina

    OdpowiedzUsuń
  10. To cudownie,że wszystko poszło dobrze :) Wspaniałe szydełkowe drobiazgi.

    OdpowiedzUsuń
  11. trzymam kciuki a Twoje stojące gwiazdki na baczność świadczą o Twojej sile,będzie dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  12. Aniołek prześliczny, gwiazdki cudne.Trzymam kciuki,życzę powodzenia.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie wiem co mam napisać, by wyrazić jak Cię podziwiam i jaka jesteś dzielna. Wszystko co przychodzi mi do głowy jest banalne...
    Jesteś wielką osobą!!!
    A szydełkowe ozdoby CUDNE!

    OdpowiedzUsuń
  14. Tak trzymać, też uważam , że najważniejsze jest nastawienie!!! a szydełka śliczne:)

    OdpowiedzUsuń
  15. dużo dużo zdrówka :) piękne rzeczy Pani tworzy :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Eluniu czyli przedostatnia chemia już za Tobą :) Twoje nastawienie pełne optymizmu jest rewelacyjne i bardzo ważne. Elu ja Ci to już pisałam ale napiszę jeszcze raz i jak będzie trzeba to jeszcze TYSIĄC razy JESTEŚ WIELKA !!!!!!!!!!!!!!!!
    A gwiazdki są cudne :) Wiem co piszę bo mam taką jedną ,którą dostałam od Ciebie :) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne gwiazdki, bardzo lubię ten wzór. Pozdrawiam - Maria

    OdpowiedzUsuń
  18. Eluś powtórzę za dziewczynami Jesteś WIELKA, trzymam kciuki. Po takim twoim nastawieniu to choćby skały s... , będzie dobrze! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Mam nadzieje ,że wszystko bedzie dobrze a Twoja pasja i chec zycia by tworzyć i nie tylko pomoże Ci zwalczyć ostatecznie chorobę .
    Jak widzę nie poddajesz się czarnym myslą ale powstały przepiękne koronkowe ozdoby , pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  20. Pozytywne nastawienie do życia jest najważniejsze i tego Ci życzę z całego serduszka. No i bardzo mnie urzekł aniołeczek, a gwiazdki cudowne.

    pozdrawiam
    Ania

    OdpowiedzUsuń
  21. Elu rozumiem co przeżywasz i Twoja rodzina. Parę lat temu zachorowała moja siostra, ważna było dla niej była życzliwość, pamięć bliskich, zapewnienia o modlitwie. Oczywiście miała chwile zwątpienia, ale jednak wiara że da radę, że ktoś tam wysoko nad nią czuwa dawało jej siłę. Nam zresztą też. Pozdrawiam serdecznie.
    Gwiazdeczki urocze.

    OdpowiedzUsuń
  22. Trzymam kciuki za Pani zdrowie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Dzielna jesteś Elu. Będzie niedługo całkiem dobrze... a gwiazdeczki są śliczne, takie proste i delikatne.

    OdpowiedzUsuń
  24. Już jest dobrze, ale dzięki Twojemu pozytywnemu myśleniu, będzie całkiem dobrze w 200 %. Gwiazdki i aniołki są śliczne. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  25. Pozdrawiam Ciebie serdecznie, mam nadzieję że jest wszystko w porządku.
    A gwiazdeczki są prześliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Gwiazdeczki cudne aniołek również cieszę się że jesteś w formie to cieszy zawsze trzymam kciuki pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  27. robiłam kiedyś takiego samego aniołka, a nawet kilka..:) Zycze szybkiego wracania do zdrowia!:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Zapraszam do mnie po odbiór wyróżnienia :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Życzę szybkiego powrotu do zdrowia i trzymam kciuki. Życze też dalszego optymizmu i wiary, te jak wiadomo, czynią cuda !!!
    A szydełkowe drobiazgi są prześliczne :)))
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  30. http://www.bebeautyyy.blogspot.com/ zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Wonderful blog! Do you have any hints for aspiring writers?
    I'm hoping to start my own site soon but I'm a little lost on everything.
    Would you propose starting with a free platform like Wordpress or go for a paid option?
    There are so many choices out there that I'm completely confused .. Any suggestions? Cheers!
    Stop by my site lasereyesurgeryireland.net

    OdpowiedzUsuń
  32. Dziękuję za rady i życzę powrotu do zdrowia :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Z takim nastawieniem po prostu nie ma prawa być źle! Jesteś dzielna i silna. Czytam post za postem i podziwiam. Życzę wszystkiego jak najlepszego!

    OdpowiedzUsuń
  34. śliczne gwiazdeczki,
    taki prosty wzór, ale efekt imponujący :))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz ....i zapraszam ponownie

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails