czwartek, 6 grudnia 2012

Podsumowanie...

.....najgorszego okresu (około roku)mojej choroby nowotworowej.....
                                                             *************
....28 listopada 2012r wyszłam z oddziału chemioterapii po ostatnim(6-tym)wlewie chemii.Skończyło sie i mocno postanowiłam,ze nigdy tam nie wróce.Do całkowitego szczęścia musiałam jeszcze przeżyć i przetrwać wiadome mi,choc znienawidzone objawy tej wstrętnej chemii.Po tygodniu objawy mijały i na obecną chwilę czuję sie,ze...jestem zdrowa i wolna.Doceniam kazdą chwilę i nie przejmuję sie drobiazgami.Staram sie otaczać dobrymi i mądrymi ludzmi.Nie płaczę nad przeszłością,bo jej juz nie zmienię.Robię to co lubię,ale największą przyjemnośc czerpie z mojego robótkowania.Na tym krótkim
podsumowaniu,kończe posty chorobowe.......
Dziękuje Wam kochani,ze wspieraliscie mnie w tych trudnych chwilach,kazde Wasze słowo dawało nadzieję,ze będzie dobrze.......i tak sie stało!!!!!



23 komentarze:

  1. To cudownie :). A ten piękny bukiet należy się Tobie. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniale. I tak trzymaj. Bardzo się cieszę, bardzo i dziękuję za wiadomość, bo byłam ciekawa, co u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszy mnie ta wiadomość . Życzę Ci już tylko samych pięknych dni.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo dobra wiadomość, pozdrawiam i trzymaj się ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Elu... nawet nie wiesz jak ja się cieszę. Nie jestem w stanie tego wyrazic słowami. Cokolwiek napisze nie odda to mojego szczerego szczęścia z tej wiadomości!! Ściskam ciepło i pozdrawiam Ciebie !! ;-))

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ucieszyła mnie ta wiadomość.Życzę Ci Elu wszystkiego dobrego i bardzo gorąco Cię pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Takie dobre wieści , dobrze się czyta l i Życzę oby tak dalej było ..
    Pozdrawiam cieplutko z zaśnieżonej wsi ..

    OdpowiedzUsuń
  8. Byłaś dzielna w chorobie Elu. Teraz będzie już tylko dobrze. Pozdrawiam najcieplej jak tylko potrafię :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkiego najlepszego i dalszego pozytywnego myślenia - będzie dobrze - musi być dobrze - pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ''Every challenge for be broken, each disease in order to improve''
    my grandmother used to say these words and just that you did.
    I wish the days full of health and love to live.
    Lots of loves.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo radosna wiadomość. Tak trzymaj, pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  12. Elu,bardzo ucieszyła mnie ta radosna wiadomośc.Życzę Ci teraz samych pogodnych i radosnych dni.Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo mnie ucieszyła ta wiadomość:) Teraz będzie już tylko lepiej!

    OdpowiedzUsuń
  14. Kochana Elu nawet nie wiesz jak się cieszę !!!!!!!!!! :) :)
    Z całego serducha, życzę, aby nigdy Twoja noga nie musiała przekraczać progu Tego szpitala. Twarda kobita z Ciebie!!!!!! i tak trzymać !!!!! Buziaczki :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne wiadomości! Oby to wstrętne choróbsko już do Ciebie nigdy nie wróciło. Trzymaj się cieplutko i ciesz się każdziutką chwilą :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Pozdrawiam serdecznie i życzę jak najwięcej zdrowia i żeby nigdy już nie było Twoim zmartwieniem, a każdy dzień niech niesie radość!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Oczywiście, że tak się stało bo jesteś dzielną Amazonką :)) Gratuluję i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  18. To wspaniała wiadomość , nabieraj sił po zwycięskiej walce. Wspaniała z Ciebie kobieta. Pozdrawiam gorąco.

    OdpowiedzUsuń
  19. Elu, cieszę się razem z Tobą, jesteś dzielna i cudowna. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Eluniu cieszę się niezmiernie mówiłam że będziesz zdrowa i tak trzymać.Czekam na twoje twórcze cudne prace pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  21. Super - wiadomość, gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
  22. Eluniu , nie masz za co nam dziekowac, nikt z nas nie chce przezyc tego co Ty dzielnie przechodzilas, Tylko kazdy ma inna psychike i inne sytuacje ,organizm itd...., fajnie ze wygralas, i tak powinno byc w Twojej walce , a wiekszosc z nas traci niepotrzebnie czas, zdrowie na drobiazgi ktore absolutnie nie powinny istniec w naszym zyciu, wiadomo , ze rzadko kto zyje 100 lat.
    Ciesz sie tak bardzo ze twoja wojna jest wygrana, a takze ona buduje inne osoby cierpiace na przerozne nieuleczalne schorzenia.
    Eluniu,mysle? ze to wielka zasluga Twoja , bo ty z ta trudna wojne wygralas, i Tobie nalezy sie podziekowanie, zycze samych fajnych dni,
    pozdrawiam serdecznie !!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz ....i zapraszam ponownie

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails