wtorek, 29 stycznia 2013

Serweteczki....

Na wstępie witam sie serdecznie z Wami w tym pierwszym miesiącu nowego Roku.
Zdrówko u mnie  dobrze,to co  było to czas przeszły i zyję od nowa na zupełnie innych,rozsądniejszych obrotach,,bo teraz wiem,ze każde wariacje odbijają sie na naszym najcenniejszym zdrowiu.
Nie używam i nie stosuję słowa,ze ja coś "MUSZĘ"...teraz jest ,ze CHCĘ,albo mam OCHOTĘ.
....i tego zyczę kazdej zapracowanej i zaganianej koleżance....


Wracając do tytułu posta...naszła mnie ochota na zrobienie takich niewielkich serwetek i udłubałam 12 szt tz dwa kompleciki po 6szt.Jedna szóstka serwetek jest dla mnie,a drugi komplecik powędruje do bliskiej mi osóbki..
....no to teraz fotki
......etui z różą xxx (do przechowywania )

wzór tutaj

11 komentarzy:

  1. Bardzo delikatne są te serweteczki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mglone śliczności!!!!! Etui mnie zachwyca!!! Nawet bez zawartości....:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak miło czytać Twój post!! Cieszy mnie to niezmiernie!! Serweteczki są piękne, takie misterne i delikatne ;-))

    OdpowiedzUsuń
  4. Najważniejsze, że jesteś zdrowa ! Serwetki są śliczne, a etui na nie jest urocze. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kawa ze znajomymi i piękne serwetki na stole :) Śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cieszę się, że zdrowie Ci dopisuje. Serwetki śliczne :)Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak dobrze ,że się odezwałaś Elu :) Cieszę się ,że zdrówko Ci dopisuje :)Serwetki są piękne i do tego jeszcze zrobiłaś etui. Widać ,że chęci na robótki dopisują i to jest NAJWAŻNIEJSZE. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Serweteczki prezentują się cudnie, mają delikatny wzorek.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowne serweteczki, takie delikatne, super :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Serweteczki super piękne i cieszę się że u Ciebie wszystko ok.Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowny komplecik, a etui to prawdziwy odlot :)Najważniejsze jednak jest to, że jesteś zdrowa !!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz ....i zapraszam ponownie

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails