niedziela, 24 lutego 2013

Bluzka...

...zrobiłam ją dla siebie z elementów(304 szt) szydełkiem,od razu łączyłam przy ostatnim okrążeniu,kordonek MUZA 20,szydełko 1,25,a wzór na element zapożyczyłam (dziękuję)od uzdolnionej BEAN,która na swoim Picasa prezentuje piękne prace ze wzorkami....


                                                       .....moja bluzka na modelce


                                                               ...w zbliżeniu..



                 Witam serdecznie nowych obserwatorów i pozdrawiam wszystkich odwiedzających

28 komentarzy:

  1. Piękna, w sam raz na lato.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Pracochłonna, ale efektowna bluzeczka.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Tylko jedno słowo - piękna. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaka piękna... i ma rękawy! To właśnie przez takie jak Ty zdolne baby, śnią mi się po nocach szydełkowe stroje i próbuję robić, tylko że mi tak ładnie wyjść nie chce :( ale nie poddaję się, w końcu się nauczę!

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowna!Ale ile pracy!Widzę że przygotowania do lata idą pełną parą....Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna! Bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniała, cudowna!!!!!! Uwielbiam takie szydełkowe bluzki :) Fajnie, że zrobiłaś, znaczy, że czujesz się dobrze. Cieszę się :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zaglądam do Pani już od jakiegoś czasu, ale komentuję tylko w głowie :) Teraz jednak muszę pozachwycać się pisemnie. Bluzka jest fantastyczna! A ta ilość elementów! Podziwiam wytrwałość :) Mnie zabrakło gdy jeszcze jako nastolatka zapałałam chęcią posiadania kwiatowo-szydełkowej kamizelki i zapału do dziergania kwiatków zabrakło jeszcze przed połową pracy :)
    POZDRAWIAM CIEPŁO :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudna :-) Śliczny wzór :-)
    Świetnie na Tobie wygląda :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  10. ależ dzieło, no i modelka też pięknie w tym dziele wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Eluniu cudnie to zrobiłaś piękna bluzka pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepięknie sie prezentuje!!! i podziwiam to składanie elementów!

    OdpowiedzUsuń
  13. Bluzka rewelacyjna i kosztowała Cię mnóstwo pracy ( 304 szt ) ale się opłaciło bo jest piękna. Pozdrawiam bardzo serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękna bluzeczka :))) U mnie tez biała niteczka czeka na jakieś natchnienie na bluzeczkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Sliczna bluzeczka, podziwiam za ilość elementów :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ELUŚ -BLUZECZKA JEST PO PROSTU PIĘKNA. GRATULUJĘ
    POZDRAWIAM CIĘ SERDECZNIE

    OdpowiedzUsuń
  17. Bluzka jest świetna i pięknie się prezentuje :)
    Gratuluję pięknej pracy i pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bluzeczka pięknie prezentuje się na modelce.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  19. Bluzeczka jest po prostu śliczna pozdrawiam Alicja

    OdpowiedzUsuń
  20. Wiele radosnych chwil na Święta Wielkiej Nocy
    serdecznych spotkań rodzinnych i smacznego jajka
    życzy Irena.

    OdpowiedzUsuń
  21. Zapraszam również na mojego bloga http://www.robotki-ali.blogspot.com/ Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  23. Pani robótki są po prostu piękne, z pewnością włożyła w nie Pani wiele pracy;
    Jedno jest pewne: Ma Pani talent! :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękna bluzeczka. ten wzór jest rewelacyjny.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz ....i zapraszam ponownie

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails