poniedziałek, 21 października 2013

Mój wielki powrót....

Dopuściłam sie wielkiej przerwy w blogowaniu,a nade wszystko w moich robótkach.Nie będe wymyslać jaki byl powód,bo go nie było.Po prostu nacisnęłam w moim mozgu "przycisk"o treści: ŻYJ NA LUZIE,FORMA OSZCZĘDZAJĄCA,RÓB TO NA CO MASZ OCHOTĘ...(jesteś przeciez po operacji)
I tak ten "przycisk"działał przez  prawie osiem miesięcy.Co trzy m-ce wizyty u onkologa,w miedzy czasie wypady do córki  nad nasze morze.Wśród dorosłych wnuków ubywało mi lat i czułam sie młodziezowo.
Teraz, gdy w  domu coraz więcej szarości,mało słonka,zadałam sobie "kopniaka"aby znowu robić to co jest moją pasją.Szydełowanie i jeszcze raz szydełkowanie.....zdrówko w normie,odpowiednie do wieku ...więc szydełko w dłoń!!

     Nie mam czym sie chwalić,bo uszydełkowałam tylko dwie robótki
dziś pokażę jedną  z nich,kołnierzyk z białego kordonka muza20,szydełko 1,25....
                                                                               
wzór tutaj   

Witam wszystkich i serdecznie pozdrawiam

16 komentarzy:

  1. Witaj Elu, kolnierzyk preurczy, no I najwazniejsze ze zdrowko dopisuje , pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Elu kołnierzyk pięknie wykonany!! Cudo!!
    Bardzo się cieszę, że wróciłaś, jesień-zima to fajny czas na robótki (długie wieczory :)), dobrze, że ze zdrowiem ok, to najważniejsze, pamiętaj też że serdecznie zapraszamy Cię do Bydgoszczy na nasze spotkanie robótkowe!!
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj,kołnierzyk śliczny, wykonany pięknym ciekawym wzorem!

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj Elu. Chyba Cię przywołałam, ze dwa dni temu przeglądałam Twój blog.
    Czekam na Twoje kolejne piękne prace - zawsze można u Ciebie oko nacieszyć i nauczyć się nieco. Zdrówka dużo i do spotkania kiedyś w realu sąsiadeczko zza miedzy :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciesze sie ze jestes Elu!!! Czesto myslalam o Tobie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Witaj Elu.
    Cieszę się, że wróciłaś!!! Przepiękny kołnierzyk!
    Serdecznie pozdrawiam i życzę zdrówka:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Widocznie taki odpoczynek był Ci potrzebny, ważne żeby wyszedł na zdrowie, a pensjonarski kołnierzyk sympatyczny, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Witaj Elżuniu !!! Ja już myślałam ,że tak Cię wciągnęła jazda na rowerze i praca w ogródku iż będziesz tu bardzo rzadkim gościem .Fajnie ,że znowu wracasz do dłubania i pisania do Nas :) Kołnierzyk i kwiatek jest przepiękny ( wiem coś o tym ) a aniołki jakie od Ciebie dostałam już za niedługo będą zdobić moją komodę :) Buziaczki i bywaj tu jak często tylko będziesz mogła :) A i jeszcze zdrówka życzę ,bo znowu sezon grypowy pewnie da Nam się wszystkim we znaki :(

    OdpowiedzUsuń
  9. super, już myślałam, że się wycofałaś z blogowego życia, ufffff :) Życzę zdrówka i kolejnych wpisów :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak świetnie, że już jesteś!!! Zaglądałam na Twojego bloga i czekałam na Twój powrót. Kołnierzyk fantastyczny, a najważniejsze, że zdrowie Ci dopisuje. Ja jak jadę do lekarza raz w miesiącu, to się cieszę, że tak rzadko....

    OdpowiedzUsuń
  11. Dobrze,że jesteś,że masz znowu ochotę na bycie z nami.

    OdpowiedzUsuń
  12. Un colletto molto bello, complimenti!
    Bye, bye Elli

    OdpowiedzUsuń
  13. Elu, jak ciesze sie ze znow jestes z nami , zagladalam i martwilam sie , sciskam serdecznie <3<3<3,...

    OdpowiedzUsuń
  14. Oj, jak to miło zobaczyć znowu Cię na blogu :) Świetnie, że wróciłaś i będziesz z nami. Myślałam o Tobie i zaglądałam tutaj nieraz...
    A kołnierzyk wyszedł bardzo fajnie.
    Trzymaj tak dalej. Życzę mnóstwo zdrowia!!!
    Pozdrawiam bardzo serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Cieszę się że mogę tu czytać i oglądać Twoje piękne prace ;-)) Czasem takie zatrzymanie się jest bardzo dobre ;-)) Kołnierzyk świetny ;-))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz ....i zapraszam ponownie

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails