wtorek, 5 listopada 2013

Komplet serwetek...

Czas i pora aby szydełkowac już takie ozdoby...będzie 6sztuk tych serwetek i przyozdobią stół w okresie świąt Bożegonarodzenia.Obowiązkowo będę też robić szydełkowe aniołki,ale póki co robię te serwetki....
Inspiracją była wizyta na blogu Iwonki,która podzieliła sie dla nas wzorem,(dziękuję)bo juz takie serwetki zrobiła...





To tyle,jeśli chodzi o kolor czerwony...


A teraz.....wymyśliłam,ze bedę pod każdym nowym postem dokumentować  czas szydełkowania pewnej robótki,nigdy tego nie stosowałam i kiedy  ktoś zapytał ile czasu daną rzecz robiłam,odpowiadałam :"no wiesz ,to powstawało w wolnych chwilach".Bedzie zatem dokument poświęconego czasu.....

To jest początek robótki....
 -łańcuszek z 422oczek
-jeden rzad robiony ze słupków,robię 20 minut
-drugi rząd tz.muszelkowy,robie 40 minut


Jak widać.zrobiłam : 3 rzędy słupkowe x 20 min=60 minut
                         4 rzędy muszelkowe x 40 min=160 minut
                                                                    --------
                                                                                            razem 220 minut =3 godz 40 minut
.....dzieki takiej matematyce będe mogła powiedziec ile czasu szydełkowałam tą(narazie) tajemniczą) robótkę.
Dziękuję za odwiedzinki,za komentarze i życze ciepłej jesieni....


14 komentarzy:

  1. Ciekawy sposób:)) serweteczki śliczne
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Przecudne serweteczki!!!
    Serdecznie pozdrawiam:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak sprawdziłam jak długo szydełkuję jedno okrążenie serwety, to sama się przeraziłam,że tak długo ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny pomysł Elu na wykonanie kompletu małych serwetek. Zielone brzegi jeszcze bardziej podkreślają ich świąteczny charakter. Niżej to chyba początek spódnicy, bardzo ładnym ściegiem robiony, życzę wytrwałości w liczeniu minut, przyda się taka wiedza, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Serwetki piekne.
    Zapraszam do siebie na rozdawajke.Pozdrawiam!
    http://alicja11.blogspot.com/2013/10/candy.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Serwetki śliczne :) Rzeczywiście są bardzo świąteczne w kolorystyce.
    Bardzo mi się podoba takie wyliczanie pracy. Teraz też robię większą robótkę i żałuję, że nie zaczęłam liczyć czasu pracy. Może w przyszłości...
    Pozdrawiam ciepło :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Serwetki swoimi kolorami przywołują już święta:) Śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  8. Serwetki piękne i mają już świąteczny klimat :) Co do zapisywania czasu robótek ,to rzeczywiście niezły pomysł .Dopiero patrząc na liczby jesteśmy w stanie uświadomić sobie jak wiele czasu spędzamy przy danej robótce. A łańcuszka z 422 aż nie potrafię sobie wyobrazić :) To już łańcuch całą gębą :) Pozdrawiam Elżuniu bardzo serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczne serwetki, może też się skuszę :) oj, ale mi uświadomiłaś, ile czasu poświęcam szydełku :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Z tym frachem w dłoniach chyba trzeba się urodzić :)) Gratuluję wspaniełej ręki :) I życzę sukcesów! Pozdrawiam,M.

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudne serwetki!! ;-)) Spódnicy przybywa i przybywa ;-))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz ....i zapraszam ponownie

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails