sobota, 2 listopada 2013

Następna bluzeczka.....

....w planie miałam zrobić ją rozpinaną,ale w trakcie szydełkowania nasunął sie pomysł,zeby była "przez głowę" jak poprzednia bluzka.Podobne są elementy i troche kombinacji ze wzorem,zeby przód był zamknięty.Wyszło,jak wyszło,najważniejsze,ze dobrze sie w niej czuje.Znowu pochodze w białym kolorze i ufarbuje w niedalekiej przyszłości na  inny kolor.





A tutaj chwalę chwalę sie kwitnącą jeszcze daturą,jedyny kwiat ktory zdobi mój ogród.....

Dziekuje ,ze tu zaglądacie i za miłe komentarze...


14 komentarzy:

  1. Śliczna bluzeczka, fajnie połączyłaś wzory.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudna bluzeczka ;-) Bardzo mi się podoba. Połączyłaś wzory genialnie.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Très belles tes blouses! Merci de nous montrer.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne bluzeczki szydełkujesz ;-))

    OdpowiedzUsuń
  5. Eluś bluzeczka pięknie wydziergana, z resztą jak wszystkie Twoje dzieła.
    Biała jest piękna, aż zdziwiłam się, że masz ją w przyszłości ufarbować na inny kolor.Pozdrawiam Cię bardzo i bardzo mocno całuję. Jesteś często moją weną, muszę Ci to wyznać ....... Pa Pa

    OdpowiedzUsuń
  6. Podziwiam Twoje zamiłowanie do robienia bluzek z małych elementów, pięknie wygladają, ale trzeba się napracować, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bluzeczka przecudna, zazdroszcze talentu, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ojej jaka ładna, ślicznie wyszło połączenie tych elementów.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bluzeczka fantastyczna, Jestem pod wrażeniem Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczna, na prawdę super. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Bluzeczki są śliczne. Podziwiam za cierpliwość w łączeniu tak drobnych elementów.
    Jestem tu pierwszy raz bardzo ładne prace wykonujesz, a pomysł z zawleczkami wrabianymi w torebkę czy pasek genialny.
    Gorąco pozdrawiam i zapraszam do mnie
    Dorota

    OdpowiedzUsuń
  12. Bluzeczka piękna a datura kwitnie ślicznie barwą delikatnego różu :)
    Byle do wiosny Elu a ogród znów zakwitnie paletą kolorów :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz ....i zapraszam ponownie

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails