środa, 13 listopada 2013

Serwetka i matematyka

...w obecnej chwili szydełkuje czerwone świąteczne serwetki i spódnice,której tu na blogu dokumentuję czas jej wykonania.Nigdy nie notowałam czasu,bo po co,szydełkuje przeciez tylko w wolnych chwilach od normalnych zajęć domowych,ale teraz przyszło mi do głowy,dlaczego nie mam wiedzieć ile czasu powstaje cos robótkowego np spódnica szydełkowa.Rysunkowym czasem wykonania dzielę sie z Wami,przydała sie matematyka..mnozenie,dzielenie i podsumowanie....

.....ta serwetka ponizej to przerywnik,zrobiony miedzy śniadaniem a obiadem



....a teraz matematyczny czas szydełkowania spódniczki.....moze to naniesienie czasu jest trochę skomplikowane(bo zaczełam spódnice szydełkowac od połowy i troche jade do góry,trochę w dół),ale uwierzcie na słowo tu napisane, ze to co pokazuje jest wiarygodne......

....tyle czasu poświęciłam na taką długośc,według mnie to plus minus połowa spódnicy.....
...reasumując czas napisany z boku fotki to 21godz 20 minut.....zakładajac ze chodze do pracy  na 8godz dziennie i jest to "produkcja"spódnic szydełkowych,powyższy stan spódnicy uszydełkowałabym przez 2dni i 3-go dnia jeszcze5godz20 minut......w zaokrągleniu można napisać,ze to trzy dniówki 8-mio godzinne

Moze pokazałam to nieczytelnie,ale dla orientacji juz coś jest...i dla mnie i dla Was kochane robótkowiczki

Dziekuje za wszystkie komentarze i serdecznie witam nowe obserwatorki....

9 komentarzy:

  1. Piękna ta spódnica, bardzo podoba mi się pomysł matematyczny, zdałam sobie sprawę, że nie mam pojęcia, ile czasu zajmuje mi robótkowanie. Możliwe, że też zacznę liczyć, tak dla własnej świadomości.

    pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie Ci to idzie (robótka i liczenie:))))
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Très belle dentelle! Tous tes travaux sont merveilleux!

    OdpowiedzUsuń
  4. Spódnica będzie śliczna, bardzo ładna kombinacja wzorów, nie ma wielkich dziur, więc robota pracochłonna, rozmiar też ma swoje wymagania. Ciekawe ile godzin Ci wyjdzie na całość?

    OdpowiedzUsuń
  5. Czyli jeszcze trzy następne dniówki do końca spódnicy. Drogą spódniczkę będziesz nosić moja Droga :-)))
    Mamy złote rączki (powinnyśmy je bardzo cenić).

    OdpowiedzUsuń
  6. Statystyka szydełkowa bardzo dokładna i precyzyjna. Spódnica widać po zdjęciu będzie piękną pracą :) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Podziwiam Twoje dzieła, spódnica bardzo ładna, a dokumentacja jest doskonała. Jednocześnie daje dużo do myślenia - czas pracy a ewentualne cena spódniczki? Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. wow, jak ktoś nas tak uświadomi, to dopiero do nas dociera :) Piękna spódnica :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Serwetka piękna , tempo masz Ellu niesamowite skoro miedzi posiłkami takie cuda tworzysz ;-)) Z pracy nad spódnicą coraz piękniejszy efekt się wyłania ;-))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz ....i zapraszam ponownie

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails