piątek, 17 stycznia 2014

Witam w 2014

To mój pierwszy wpis w tym Nowym Roku ,zatem witam serdecznie Wszystkich moich znajomych i obserwujących mojego bloga,Tych nowych i Tych co są od dawna.Dziękuje za życzenia świąteczne i noworoczne.
Upłynął prawie miesiąc od ostatniego wpisu(świątecznego),nic ciekawego nie udłubałam ,nie było sie czym chwalić. Ale teraz tworzę kilka robótek równocześnie i  po ukończeniu będe ,,wstawiac ich fotki.Dzis pochwale sie upominkim pod"choinke"którym obdarowała mnie Renia -blogowiczka o Wielkim Serduszku,zresztą jak Wielu z Was(Nie zapomnę nigdy Waszego wsparcia tu na blogu w walce z rakiem-obecnie jest ok,ale wciąż jestem pod kontrolą onkologa).

          Bombka decu-średnica 15cm........ fotka zapożyczona  od Reni

...a tu powieszona i podziwiana u mnie we witrynie na stałym tle "szydełkowej" ścianki

 Będę nieskromna,ale wstawie  dłubankę szydełkowąz ostatniego czasu...
Pokrowiec na taboret.z resztek włóczek.....
No to tyle....

....życzę zdrowia i energii na codzień oraz uśmiechu i zyczliwości na kazdy dzień Nowego roku 

















8 komentarzy:

  1. bardzo ladnie tu...pieknie tworzysz...pewnocos sie przyda i dla mne,pozdrawiam
    ela

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego najlepszego na nowy rok a pokrowiec fajny kolorowy .
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna bombka ;-)) Bardzo pomysłowo ozdobiłaś witrynkę, brawo ;-)) Nowe wdzianko taboreta, świetne, sama też takie sobie poczyniłam jakiś czas temu ;-)) I Tobie Kochana samych dobroci w tym Nowym Roku i Duuuuużo zdrowia! ;-))

    OdpowiedzUsuń
  4. Bomba super ,pokrowiec na taborek bardzo fajny, kolorowy .
    Pozdrawiam i Dużo zdróweczka Elu Ci życzę ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Elu, wszystkiego naj naj w nowym roku, a przede wszystkim zdrówka, zdrówka i jeszcze raz zdrówka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak miło znowu Cię tu widzieć.... Czekam na następne Twoje robótki, cieszę się, że jesteś zdrowa i życzę dalszego zdrowia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna bombka, ma coś w sobie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz ....i zapraszam ponownie

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails