środa, 19 lutego 2014

Coś cieplutkiego...

.....choć słoneczko "przebija"sie już przez chmurki,nie można jeszcze gardzić ciepłym odzieniem.
Zainspirowana postem Tereski 666,gdzie wstawiła wzór wideo na proste szydełkowe paputki....ruszyłam do ich wykonania.......włóczki ci u mnie dostatek.... wiec jeden wieczór i   paputki udziergane grzeją stopki.
Dla trwałości i czystości spodu,podszyłam eko-skórką "podeszwy",a w środku wkładeczka.


Oto one na stopkach....

i w różnych ujęciach....
Proponuje...zróbcie sobie,bardzo proste wykonanie...
Miłego dnia życze!



10 komentarzy:

  1. Super, ces pantoufles! Bravo! Bon travail!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne kaputki, bardzo inspirujący pomysł ;-))

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne i ładniutko wyglądają na stópkach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. I super jestem za paputkami:))
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Kiedyś miałam takie robione na drutach. A te szydełkowe są super i jak fajnie dopracowane!
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Elu na super pomysł wpadłaś z tym spodem . Kapcioszki dzięki temu zyskały na użyteczności .
    Pozdrawiam serdecznie .

    OdpowiedzUsuń
  7. ooo, jakie fajne - wyglądają baardzo profesjonalnie (podeszwa świetnie wygląda z tym kolorem włóczki)

    www.szydelkowe-chwile.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Paputki są znakomite, ciepłe i praktyczne z fajnym spodem! Super.
    Pozdrawiam
    ANia

    OdpowiedzUsuń
  9. Też bym takie chciała...muszę się zabrać i sobie je zrobić:))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz ....i zapraszam ponownie

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails