czwartek, 27 lutego 2014

Podusia.....

Napewno jak kazda szydełkomaniaczka nie robię tylko jednej robótki.Napoczynam kilka robótek równocześnie,a wytłumaczenie jest jedno.....inspiracje i zapał do szydełkowania.Mysle wtedy,ze albo mi ucieknie pomysł.albo utrace wzór,albo zabraknie czasu  z normalnego układu domowego.No więc robiłam serwetkę,którą ukonczoną wstawiłam w poprzednim poście,i w międzyczasie dłubałam szydełkowe rzędy czerwonej podusi,którą dzis skończyłam i oto ona......

...podbicie jest lekko różowe i te trójkąciki szydełkowe bardzo ładnie wyglądaja w rzeczywistości




Wykonanie tych trójkącików jest łatwe tylko troche żmudne....zaczynamy od odpowiedniej długości łancuszka i na łancuszku tworzymy te trójkąciki....


                                                                      ..wzór poniżej...
wzór posiada 7 trójkącików,na moja podusie trzeba było zrobić az 18.....
Życze słonecznego weekendu oraz duzo weny twórczej.....




7 komentarzy:

  1. Podusia prezentuje sie pięknie!! Kontrastowe tło daje piękny efekt ;-)) Wzorek zdaje się być prosty... choć trzeba by spróbować bo chyba wcale taki prosty nie jest ;-)) ale efektowny

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniała podusia :-) Cudowne kolory.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super podusia. Zapraszam do siebie na candy :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ma Pani talent :) Ja nie potrafiłabym niczego utkać :) Pozazdrościć.
    Proszę mnie odwiedzić, jeśli ma Pani ochotę :)
    http://panna-makeup-anna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyczna podusia :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak każda Twoja praca : dokładna i starannie wykonana. Słowem jednym rzec powinnam PIĘKNA.
    Pozdrawiam serdecznie Ciebie i Twoich bliskich

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz ....i zapraszam ponownie

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails