piątek, 7 marca 2014

Dwa elementy....

....albo bardziej logicznie ...z dwóch elementów dłubię szydełkiem serwetę na stół.Wieksze "kółko"ma15cm średnicy,mniejsze( łączące te duze) ma 5cm średnicy.Wzór prosty i łatwy,jedynie w duzym  kółku żmudne są
okrążenia półsłupkami.Wzór pokazuje,ze powinno sie okrążyć 7 razy i tyle ja też dłubię.
Kordonek to MUZA20...szydełko 1,25
W  tym poście nie pokażę jeszcze ukończonej serwety,będzie fotka robótki w trakcie, oceniam,ze to tak 1/4 serwety......także 3/4 do ukończenia....bo  w międzyczasie  moje szydełko wykluwa kurki  wielkanocne.

...oto wzory obu elementów.......duzy
 i mniejszy

P.S.Odnośnie tych wzorów ,muszę to napisac,wzory nie są moja własnością,są z internetu,z jakiegoś bloga robótkowego,także niech autorka,(jeśli tu zajrzy)potwierdzi swoją własność,a ja podziekuję za użyczenie.

.....a tu  fotka połączonych kółeczek(stan na dzisiaj).....za jakiś czas będzie to serweta na stół/ławę....




Miłego dnia......

To juz jest dopisane 9 marca.....juz wiem ,ze wzór zapożyczyłam od Kasi,która robi cudenka na szydełku i nie tylko........wielkie podziękowanie za tak fajny,ciekawy wzór


9 komentarzy:

  1. Już prezentuje się pięknie :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow ... ale cudo wychodzi spod zaczarowanego szydełka :-) Brawo :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie wychodzi a ile przy tym trzeba cierpliwości!!! Podziwiam i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna!!! Zapowiada się wspaniałe dzieło!!!
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  5. już teraz wygląda super, a co dopiero w całości, już się doczekać nie mogę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. To dopiero będzie cudo!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Elu wzór tej serwetki wzięłas z mojego bloga (z czego bardzo się cieszę). To jest bardzo wdzięczny wzór bo można dowolnie kształtować i powiększać robótkę co ja akurat robie:)) jak tak dalej pójdzie to obrus powstanie:))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz ....i zapraszam ponownie

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails