czwartek, 13 marca 2014

Kwiatki...

...tak nazwałam element,który  powstaje z "płatków "i po ukończeniu robi wrażenie kwiatka.Wzór znalazłam w internecie.Szydełkuje sie łatwo..zastosowałam kordonek KAJA.Lubię takie drobiazgi, które wykorzystuje jako ozdobne dodatki.


......4 kwiatki


............... jako dodatek-ozdoba





Autorem tego wzoru jest Natali Korneeva,która na You Tube pokazuje krok po kroku jak szydełkować,
a ja zapożyczyłam z bloga Tereska 666

                                                                          Miłego dnia








19 komentarzy:

  1. piekne ,bardzo mi sie podobaja...pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. ALeż piękne :) i jak nadały unikalności torebkom :)
    Pozdrawiam ciepło, Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  3. Już gdzieś widziałam te kwiatuszki, Twoje wyszły pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  4. super takie kolorowe, mam poszewkę na jaśka tym wzorem, fajnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne i fajne kolorki.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne kwiatki i bardzo pomysłowo wykorzystać je można ;-)) Na podusi cudnie się prezentuje no i ta kosmetyczka (?) kolorowa z kwiatkiem prezentuje sie rewelacyjnie ;-))

    OdpowiedzUsuń
  7. Fantastyczne! Bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne kwiatuszki!!! Bardzo ładne kolorki!
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  9. Taki kwiatek można wykorzystać do opaski ---piękna ozdoba

    OdpowiedzUsuń
  10. Zrobiłam wczoraj i jest za duży na opaskę,ale piękny był podziwiany w naszej grupie :"Teraz Seniorzy"

    OdpowiedzUsuń
  11. Inny niż wszystkie, które widziałam ale bardzo ładny-też spróbuję taki zrobić:))

    OdpowiedzUsuń
  12. Merveilleuses, tes petites fleurs! Bonne continuation!

    OdpowiedzUsuń
  13. świetne te kwiatuszki, jako dodatki rzeczywiście idealne :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Hi, I love your blog, is beauty, I love the colors, I love your crochet, visit my blog too,hugs from Brazil.
    http://www.titacarre.com
    http://elo7.com.br/titacarre

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz ....i zapraszam ponownie

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails