piątek, 28 marca 2014

To i owo....

...tak okreslam to co u mnie powstaje robótkowo-szydełkowo.Z niewiadomych przyczyn robie kilka rzeczy naraz,ale  tak już mam gdy zainspiruje sie czymś ciekawym w internecie i nie tylko.

to i owo w ostatnim czasie.... kurki wielkanocne i koszyczki dla nich..
Szydełkuje równiez COŚ dla siebie
....dziś pokazuje z jakiej włóczki,piękny popiel....

                                               ....tu  moja dłubaninka

...a to wzór


Miłego dnia

                                
.

9 komentarzy:

  1. Tu as des mains d'or, ma chère Ella. J'aime tes petits objets crochetés.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne kurki w koszyczkach :-) Wspaniałe ozdoby.
    Szara dłubaninka wygląda pięknie - cudny wzór. Bardzo jestem ciekawa, co to jest...
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Il pulcino nel cesto è molto carino ed è una bella decorazione per Pasqua.
    Anche il motivo d'uncinetto che hai scelto per il filato mi piace. :-)
    Non ho capito che cosa diventa, il Google-traduttore fa "sciopero". :-(
    Buon weekend
    Bye, bye Elli

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczny koszyczek z kurczaczkiem ;-)) Wzór jest bardzo interesujący, jestem ciekawa co powstaje ;-))

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna kurka! Ciekawe czy jakieś jajeczka wysiedzi:-) Wzorek fajny! Ciekawa jestem efektu końcowego:-)
    Pozdrowionka i zapraszam na moje Candy:-)
    http://rodzinnie1.blogspot.com/2014/03/moje-pierwsze-candy.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj to mnie zaciekawiłaś, nie mogę się doczekać całej pracy, uwielbiam te włóczki więc pewnie wyjdzie coś mega pięknego :) Śliczne kurki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Czekam z niecierpliwością na efekt końcowy. Kurczaczek to ci Elu wyszedł pierwsza klasa:))

    OdpowiedzUsuń
  8. piekny azurowy wzorek, dodaje bloga do ulubionych :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kurki w koszyczka prezentują się bardzo pięknie i okazale.
    Ażurkowy wzorek -bomba !!!
    Pozdrawiam serdecznie Elu i wiosennie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz ....i zapraszam ponownie

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails