czwartek, 24 kwietnia 2014

Robótka szydełkowa.....

......chociaz  tytuł powinien  byc ROBÓTKI OGRODOWE.
Pogoda sprzyja więc zaraz po Świętach  WIELKANOCY ruszyłam na moje "hektary" ogródkowe,pokupowałam sadzonki kwiatów i  cebulki lilii i z dozą odpoczynku sadziłam je w ukochanych  rabatach.Ale.....trzeba było tez dokonczyc  bluzko-sweterek ,pisałam o jego dłubaniu w poprzednim poście.Jest ukończony,zaraz go pokaże na modelce...fotka oczywiście pstryknięta w ogrodzie:

....włóczka to etamina,super  spisuje sie w szydełku....


te trzy fotki z poprzedniego posta

.......a tu chwalę sie wyjątkowym upominkiem,który dotarł do mnie  z Katowic...piekne ,duze jajo wysokości prawie 18 cm
...jeszcze raz dziękuje Ci Reniu,
(pozwoliłam sobie pożyczyć i wstawic Twoją fotkę)
Życzę ciepłych i słonecznych dni





13 komentarzy:

  1. Śliczna, efektowny wzór na przodzie. Podoba mi się też kolor włóczki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna bluzeczka zestaw wzorów super.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Dopracowałaś sweterek w każdym calu. Bardzo mi się podoba ten drobny wzór, dzięki za schemat, może mieć szerokie zastosowanie. Imponujące jajo dostałaś, pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Très belle ta blouse, ma chère Ella. Oh, que je l'aime! C'est pour toi?

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny sweterek! Bardzo efektowny wzorek i kolor nitki świetny ;-))

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniała bluzeczka :-) Przepiękne wzory i rewelacyjny kolor. Bardzo mi się podoba :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piekna bluzeczka,wzorek ciekawy...podoba mi sie.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Moc hezký svetřík a krásná barva!!
    Přeji krásné jarní dny
    Jarka

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudny sweterek wyszydełkowałaś Elu :) i kolorek bardzo ładny. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Piekny sweterek, a za pewne ogródek bedzie niedlugo równiez blyszczal!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Witaj Eluś-
    pozdrawiam Cie serdecznie. Bluzeczka piękna a darowane jajo przeurocze.........
    Miła wymianka, też bym chciała takie jajo...:)
    pa

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna bluzeczka, bardzo podoba mi się wzór :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz ....i zapraszam ponownie

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails