środa, 21 maja 2014

Przemiany i recykling.....

Przemiany lub zmiany są czasami mile widziane.Ja właśnie dokonałam zmiany koloru spódnicy szydełkowej z białej na ładny granat.Ufarbowałam domowym sposobem ,kolorem ,który miał nazwę niebieski...potrzymałam spódnice troche dłuzej w farbie i wyszedł piękny granat.Zmieniłam tylko podszewkę z białej na granatową i często teraz w niej "paraduję".
                                                      ...a to torebeczka barwnika


no i jeszcze nasunał mi się pomysł na igielnik,aby miał wieczko i był zamykany.Pijemy duzo wody mineralnej,butelek plastikowych pustych dostatek więc.....obcięłam ,aby pozyskać dwa dna butelek.obdziergałam szydełkiem,kawałek gąbki,szmatka i juz mam zamykany igielnik





14 komentarzy:

  1. Ach te butelki! :) Fajny pomysł. I to całkiem za darmo, i to całkiem fajnie :) Spódnica ma fantastyczny kolor. Czy mogę się dowiedzieć, co to za farba?

    OdpowiedzUsuń
  2. Zamykany igielnik możesz opatentować, świetny pomysł. Spódniczka była ładna biała i szafirowa również fajnie się prezentuje, może praktyczniejsza jest teraz i optycznie wyszczupla, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Spódnica piękna sama bym w takiej śmigała ,a igielnik bardzo pomysłowy :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie odświeżona spódnica ;-)) Świetny pomysł na igielnik, lubię taki recykling ;-))

    OdpowiedzUsuń
  5. Encore un travail excellent, ma chère Ella. Merveilleux, vraiment!

    OdpowiedzUsuń
  6. super prace Elu :) szczegolnie igielnik mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ta wersja spódniczki dużo bardziej mi się podoba :-)
    Igielnik wspaniały.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Spódnica super kolor, a igielnik genialny:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Podoba mi się igielnik, ale spódnica jest fajniutka.Szydełkuję też dla siebie w kolorze czekolady.
    pozdrawiam Cię Eluś, pa

    OdpowiedzUsuń
  10. Superaśny igielnik. Fajnie odmieniłaś spódnicę. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajna spódniczka. Ja właśnie dziergam pierwszą w życiu dla córki i dlatego podziwiam tym bardziej. Igielnik bombastyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pomysł z butelką rewelacja !!! Spódniczka rzeczywiście zmieniła się nie do poznania :) oj jak my Kobitki lubimy mieć nowe ciuchy, a Ty w mistrzowski sposób za pomocą barwnika zmieniłaś spódniczkę na nową :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dzień dobry,

    reprezentuję stronę ZrobiszToSam.com, polski agregator blogów DIY i rękodzielniczych. Spodobał nam się Twój blog i dlatego chcielibyśmy zaprosić Cię do naszej społeczności bloggerów.

    Nasza strona oferuje Ci darmową promocję bloga oraz możliwość nawiązania kontaktów z ludźmi o podobnych zainteresowaniach.

    Po więcej szczegółów zapraszam na stronę:
    http://zrobisztosam.com

    Agregator działa na tym samym silniku co najlepszy polski agregator kulinarny "Mikser Kulinarny", ze ZrobiszToSam.com chcemy powtórzyć ten sukces :)

    Zapraszam i pozdrawiam!

    Anita

    OdpowiedzUsuń
  14. O taki igielnik to dobra rzecz i bardzo potrzebna

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz ....i zapraszam ponownie

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails