środa, 31 grudnia 2014

Nowe zajęcie.....

....to moje zainteresowanie sie techniką quillingową,inspiracją były przypadkowe odwiedziny bloga
PAPIEROWE CUDAWIANKI...ta blogerka ma wszechstronne zdolności i pomysły,każde dzieło jest starannie wykonane i warte podziwiania i podpatrzenia.
Zaczęłam od robienia snieżynek ... spodobała mi sie ta technika,ze nie tylko śnieżynki będe tworzyć...chce sie"rzucic" na cos co pobudzi wyobraznie......

.                                              ........narazie moje pierwsze śnieżynki



......i aniołek

......i wszystko razem


                      Wszystkim odwiedzajacym mój blog życzę Szczęśliwego Nowego Roku 2015

10 komentarzy:

  1. Fajna technika, cudne śnieżynki, szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne gwiazdeczki :-)
    Dziękuję :-) Nawzajem - szczęśliwego Nowego Roku :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Szczęśliwego Nowego Roku
    Powodzenia w życiu osobistym i zawodowym
    Samych sukcesów!;-} Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne Twoje śnieżynki! Czasami z wnuczętami "kręcimy" paseczki:)
    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Meilleurs voeux pour une merveilleuse Nouvelle Année 2015 !

    OdpowiedzUsuń
  6. Aleś to piękne, masz cierpliwość :) Szczęśliwego Nowego Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie móc się uczyć nowych technik ;-)) Śnieżynki cudne, a aniołek jest uroczy ;-)) Pomyślności w Nowym Roku ;-))

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniałe prace! Z tą techniką miałem już do czynienia, zajmowaliśmy się nią kilka lat temu w szkole i mam bardzo miłe wspomnienia związane z Quillingiem! :D Pozdrawiam!

    indywidualnyobserwator.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne śnieżynki, ja też bardzo lubię quilling :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz ....i zapraszam ponownie

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails