piątek, 28 marca 2014

To i owo....

...tak okreslam to co u mnie powstaje robótkowo-szydełkowo.Z niewiadomych przyczyn robie kilka rzeczy naraz,ale  tak już mam gdy zainspiruje sie czymś ciekawym w internecie i nie tylko.

to i owo w ostatnim czasie.... kurki wielkanocne i koszyczki dla nich..
Szydełkuje równiez COŚ dla siebie
....dziś pokazuje z jakiej włóczki,piękny popiel....

                                               ....tu  moja dłubaninka

...a to wzór


Miłego dnia

                                
.

czwartek, 20 marca 2014

Symbol nadzieji....

Wszyscy czekamy na prawdziwa wiosnę....oczekujemy równiez na piekne świeta Wielkanocne,gdzie   symbolem życia jest jajo.Z jaja, wiadomo wykluwa sie kurczak,który podobno jest symbolem nadzieji.....
Aby nie zabrakło tych akcentów na stole wielkanocnym,robimy i tworzymy rękodzieła  zblizone do "zywych"stworków.Dzieki udostepnienia wzoru naszej blogowiczki SPLOC IK na ciekawą kurkę,ja tez ich sporo nadłubałam.Trochę zmodifikowałam ,ale postawa czyli fason zblizony  do schematu.SPLOCIKA....


......zobaczcie moje szydełkowe" wyklucie" kurczaków





.....i on ci tez z mojego szydełka


Witam nowych obserwatorów,pozdrawiam odwiedzających i zyczę słonecznego dnia.....




czwartek, 13 marca 2014

Kwiatki...

...tak nazwałam element,który  powstaje z "płatków "i po ukończeniu robi wrażenie kwiatka.Wzór znalazłam w internecie.Szydełkuje sie łatwo..zastosowałam kordonek KAJA.Lubię takie drobiazgi, które wykorzystuje jako ozdobne dodatki.


......4 kwiatki


............... jako dodatek-ozdoba





Autorem tego wzoru jest Natali Korneeva,która na You Tube pokazuje krok po kroku jak szydełkować,
a ja zapożyczyłam z bloga Tereska 666

                                                                          Miłego dnia








piątek, 7 marca 2014

Dwa elementy....

....albo bardziej logicznie ...z dwóch elementów dłubię szydełkiem serwetę na stół.Wieksze "kółko"ma15cm średnicy,mniejsze( łączące te duze) ma 5cm średnicy.Wzór prosty i łatwy,jedynie w duzym  kółku żmudne są
okrążenia półsłupkami.Wzór pokazuje,ze powinno sie okrążyć 7 razy i tyle ja też dłubię.
Kordonek to MUZA20...szydełko 1,25
W  tym poście nie pokażę jeszcze ukończonej serwety,będzie fotka robótki w trakcie, oceniam,ze to tak 1/4 serwety......także 3/4 do ukończenia....bo  w międzyczasie  moje szydełko wykluwa kurki  wielkanocne.

...oto wzory obu elementów.......duzy
 i mniejszy

P.S.Odnośnie tych wzorów ,muszę to napisac,wzory nie są moja własnością,są z internetu,z jakiegoś bloga robótkowego,także niech autorka,(jeśli tu zajrzy)potwierdzi swoją własność,a ja podziekuję za użyczenie.

.....a tu  fotka połączonych kółeczek(stan na dzisiaj).....za jakiś czas będzie to serweta na stół/ławę....




Miłego dnia......

To juz jest dopisane 9 marca.....juz wiem ,ze wzór zapożyczyłam od Kasi,która robi cudenka na szydełku i nie tylko........wielkie podziękowanie za tak fajny,ciekawy wzór


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails