wtorek, 13 stycznia 2015

Zwijam dalej

.......i tworze narazie drobiazgi użyteczne dla domu.Nie wiem jak długo będę zainspirowana tą techniką,bo szydełko jest w zasiegu moich oczu i "patrzy" na mnie płaczliwie.
W tej technice "dobra" jest blogerka Ilona,która mnie bardzo zaraziła tym zwijaniem paseczków.Do efektów idealnych jeszcze daleka droga dla mnie,ale staram sie jak potrafie najlepiej.Niby proste ,a jednak skomplikowane, nie znam przecież wszystkich tajników sklejania.

......póki co ukleiłam na słoiczku takie "cóś" na patyczki.......




Pozdrawiam wszystkich zaglądajacych tutaj.....



8 komentarzy:

  1. Sporo się nazwijałaś, świetny słoiczek .

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawy efekt. Mnie się ten słoiczek kojarzy z morzem: widzę fale i muszelki :) Bardzo ładne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie zwijasz, pięknie Ci wyszedł ten pojemnik!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Que de jolies choses sur ton blog!!!

      Usuń
  5. Fantastyczne zwijanki -podziwiam cierpliwość !

    OdpowiedzUsuń
  6. Wielki talent do tworzenia pięknych i użytecznych rzeczy! Pozdrawiam!
    indywidualnyobserwator.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz ....i zapraszam ponownie

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails