wtorek, 24 lutego 2015

Kartki wielkanocne....

Zrobiłam je w ostatni weekend,począwszy od piątku.Powstały trzy kartki wielkanocne,a wiec proste wyliczenie ..w ciągu jednego dnia stworzyłam gotową kartkę do wysłania.Nie wiem czy mam dobry sposób na tworzenie tą techniką,bo wpierw wybieram co będę robiła np.trzy kartki,potem zwijam wszystkie elemenciki,układam motyw na karcie i kleję na gotowo.Jestem samoukiem techniki quilling,podglądam troche na You Tube,ale na zywo nie mam okazji podejrzeć.

..... mimo wszystkiego takie kartki wielkanocne "wycudowałam"


*****
*******







10 komentarzy:

  1. Śliczne! Zachwyciły mnie zwłaszcza te pisanki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekne kartki. Metoda idealna na zrobienie karteczek.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super, chętnie bym przygarnęła.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne tylko podziwiać.
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Ce sont comme de génials jouets.

    OdpowiedzUsuń
  6. No i pięknie wycudowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zazdroszczę osobą, które dostaną te kartki!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj cudne karteczki! Kartki ta techniką tworzysz śliczne ;-)) Mieliśmy w klubie kiedyś zajęcia z tejże techniki i właśnie tak nam radzono, najpierw wybrać motyw, zwinąć, ułożyć i nakleić. Choć technika do mnie nie przemówiła, to w Twoim wykonaniu - kartki rewelacyjne ;-))

    OdpowiedzUsuń
  9. Ojej Elu jakie cudne quillingowe kartki :) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz ....i zapraszam ponownie

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails