niedziela, 1 lutego 2015

Komplecik szydełkowy...

Zapał do techniki quilling cały czas sie utrzymuje.Ucze sie i poznaję nowe zwijania paseczków i zawsze coś tam wytworzę...pokażę na końcu co powstało w ostatnim czasie .Ale.......w zasięgu wzroku mam szydełko i kusi i kusi,"wez mnie do reki i podłubaj,niech sie nie nudzę leżąc w pudełku"Wysłuchałam prośbę mego szydełka i zaczęłam dłubac słupki i łancuszki.Zrobiłam kpl. serwetek białych z MUZY.. średnica około 20cm.Plan juz mam,będa upominkiem na okazje która już tuż,tuż.A,ze to prezent to "zmontowałam" takze kartonik.......
 
    
.....a to wytwory quillingowe
  
Dziekuje za odwiedziny i zycze spokojnego weekendu

8 komentarzy:

  1. No, no co jedna praca to ładniejsza, ale kartka najbardziej mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  2. Serwetka jest taka delikatna i to mistrzowskie pudełeczko. Techniki quiling nie znam, przyznaję i jestem pod ogromnym wrażeniem! Bardzo piękne dzieła! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne prace, ten quiling szczególnie podziwiam! Sama porzuciłam go na starcie nauki, bo jakoś wyjątkowo mi nie szło, tym bardziej doceniam takie prace u innych!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne serwetki, i bardzo fajnie je oprawiłaś w pudełeczko, prezent pierwsza klasa! ;-)) Wytwory quillingowe bardzo ładne, fajnie dobierasz kolorystykę ;-))

    OdpowiedzUsuń
  5. ło matko jakie to wszystko piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Très, très beau! Travaux artistiques!

    OdpowiedzUsuń
  7. Serwetki cudo i do tego pięknie wykonane opakowanie . A to co robisz z paseczków to po prostu bajka .
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz ....i zapraszam ponownie

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails