czwartek, 30 lipca 2015

Powrót

O rany....mój blog "zarosnięty" pajęczynami i pełno tu kurzu.Od razu biore sie za odkurzanie i wrócam do sytematycznych postów i do Was kochani znajomi.
Podczas mojego niebytu dłubałam drobiazgi szydełkowe i quillingowe,które od reki wyparowywały z domu ,ze nawet nie zdążyłam ich obfocić.
W ostatnim czasie szydełkowałam duży obrus(150cm średnica) na okrągły stół,jest to robótka czasochłonna,bo ostatnie okrążenia to prawie 1,5godz przypadało na jedno okrążenie.
Dzis skończona robota,obrus już zblokowany,złozony w kostke i czeka na wręczenie jako upominek.........

                                                   przymiarka na moim stole...

w zblizeniu


...a tu nieborak blokowany na podłodze,na dywanie z łączonym podkładem z koców..


                                      Pozdrawiam Was serdecznie i życze udanego weekendu

15 komentarzy:

  1. Prześliczna ta serweta. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Obrus cudowny, dawno tak dużej pracy szydełkowej nie widziałam. Obdarowanej na pewno się spodoba, mam nadzieję że doceni włożoną pracę i czas. Sama wczoraj w prezencie złożyłam mamie obrus/ bieżnik szydełkowy, spodobał się choć nie powiem że miałam chęć zostawić sobie go w domu. Pozdrawiam i zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny obrus, gratuluje wytrwałości, ja wymiękam przy małej serwetce :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Obrus wygląda pięknie, bardzo misternie wykonany. Mistrzowska robota! Gratuluję.
    Zazdroszczę szczęściarzowi, który takie cudeńko dostanie. Pozdrawiam!
    indywidualnyobserwator.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Coś pięknego! Sama szydełkuję i wiem ile to pracy. Mam nadzieję, że osoba, która obdarujesz doceni wagę prezentu!

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny obrus, masa pracy, ale efekt pozwalający

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękny obrus, niesamowity wzór :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cieszę się, że jesteś :-)
    Obrus przepiękny! Wspaniały wzór i doskonałe wykonanie - bardzo mi się podoba :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Przecudny obrus!!! Wspaniale wykonany!!! Pięknie się prezentuje!!!
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękny obrus, wspaniały wzór, Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Miło, że wróciłaś, praca piękna! Czekam na kolejne wspaniałości. Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  12. Quelle belle nape! Vraiment très artistique ce travail! Félicitations, ma chère Eli!

    OdpowiedzUsuń
  13. Witaj Elu, duży obrus, to pracy moc, ale efekt wspaniały i będzie długo cieszył oko, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Witaj Eluś
    piękny obrus wydziergałaś. Wiem coś na ten temat bo sama robiłam.
    Wesołych i zdrowych świąt Ci życzę.pa

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz ....i zapraszam ponownie

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails