czwartek, 27 sierpnia 2015

Dwie w jednej

Tak jak w tytule ta serweta wygląda jakby z dwóch serwetek powstała jedna.Troche w tym prawdy,ale......wzór (zapozyczyłam go kiedys z internetu)wskazuje ze szydełkuje wpierw serwetke  z elementem-"romb "okienkowy-słupki 1x nawinięte .
 Potem robie druga serwetke i przy kazdym jej okrązeniu łączę z elementem rombu.Po połączeniu juz tylko obrzeze zgodnie ze wzorem
.

                       Tak  wygląda...dwie w jednej.....przydatna na komode,małą ławę....



Dla zainteresowanych i chętnych dziergania wzór tutaj

Dziękuje ,ze zaglądacie do mnie i zostawiacie miłe słowa.....



7 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawa serwetka! Podobają mi się takie rzeczy, gdzie tradycyjna technika jaką jest szydełkowanie łączy się z nowoczesnym wzornictwem. Wygląda naprawdę prześlicznie! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Już kilka razy podchodziłam do tego wzoru ale zawsze odkładałam a w sumie jest śliczny szczególnie w Twiom wykonaniu :)).
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. J'aime beaucoup cette combinaison! Bravo!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo interesująca w kształcie i piękna w Twoim wykonaniu serwetka ;-))

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna serweta :-) Niebanalny i śliczny wzór - bardzo mi się podoba :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Przecudnie wydziergana serweta .Elu Ty zawsze jakieś oryginalne cudeńka wytworzysz swoimi rączkami :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna i bardzo pomysłaowa :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz ....i zapraszam ponownie

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails