piątek, 26 lutego 2016

Karteczkowo.....

W moim kąciku robótkowym pełno papierowych paseczków(była dostawa uzupełniajaca kolory)  i tworzę sobie kartki okolicznościowe w technice quillingu.Wielkie odprężenie i przyjemność,ze z tego zwijania paseczków można tworzyć różności.Dla przerywnika ,w poprzednim poście powstały kartki wielkanocne a ostatnio zwijałam kwiatuszki i powstały kartki urodzinowe.Sa juz u adresatów to moge sie chwalic........




Pozdrawiam zaglądających tu do mnie i życzę miłego wekendu

11 komentarzy:

  1. Karteczki urocze. Widzę, że jesteś już mistrzynią w quillingu. Wszystko takie równiutkie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne i kolorowe są te karteczki:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Spodobały mi sie twoje karteczki.
    Też ostatnio zaopatrzyłam sie w nowe paseczki i nawet w karbownicę, ale takich ładnych karteczek jeszcze nie zrobiłam !

    OdpowiedzUsuń
  4. Eluś piękne karteczki tworzysz. Gratuluję i dziękuję za odwiedzinki ( chociaż nie zostawiasz komentarzy ).
    pozdrawiam Cię serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. De petites travaux executés avec grande arte et surtout avec beaucoup de patience. Bonne journée, Ella!

    OdpowiedzUsuń
  6. Niezwykle piękne kartki urodzinowe. Prawdziwe dzieła sztuki!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne i bardzo pracochłonne :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz ....i zapraszam ponownie

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails