niedziela, 14 lutego 2016

Powoli jak żółw.......

Kiedyś moje robótkowanie było jak uczestnicwo w jakims maratonie.Tak od jeseni minionego roku tempo spowolniało.Nie chciałam tego. Zapał cały czas jest,ale obroty są jak w tytule posta.
Cos tam dłubie,np od pazdziernika 15r szydełkuje bluzke,plecy juz mam,jeszcze przód i do lata moze skończe.  Zwijam tez paseczki papierowe bo prędzej cos stworzę w technice quillingowej.Pochwalę sie fotką co stworzyłam koleżance na Walentynki.Takie pudełeczko w kształcie serca......


.....a tu prezentuje co ja dostałam

Pozdrawiam wszystkich ,którzy mnie tu odwiedzają i tych
co zostawiają miłe komentarze.



12 komentarzy:

  1. Piękne jest to pudełeczko.

    OdpowiedzUsuń
  2. To pudełeczko jest najpiękniejszą walentynkową rzeczą, jaką w życiu widziałem!
    Gratuluję ogromnego talentu!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałe Walentynki :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne jest to pudełeczko.Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne jest to pudełeczko.Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczności.
    Szydełkuj, zwijaj paseczki i odzywaj się :)
    Pozdrawiam M

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne pudełko ! Bardzo mi się podoba , idealne na Walentynki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne pudełeczko,pewnie koleżanka jest zadowolona:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniałe pudełeczko! Ty też dostałaś miłe i ładne prezenty :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fantastyczne pudełeczko. Zazdroszczę koleżance :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakie cudne i jak precyzyjnie wykonane

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz ....i zapraszam ponownie

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails