środa, 23 marca 2016

C.d.karteczkowy

Duzo nie napisze,ale post będzie dokumentacją co uzwijałam z paseczków w technice quillingu.
Sa to kartki urodzinowe,imieninowe i wielkanocne.....


                                                   Kartki urodzinowo-imieninowe





Kartki na wielkanoc


Wszystkie karteczki robiłam do wysłania bliskim,w zapasie została pustka i po Wielkanocy  powstaną nastepne.Ta technika jest dla mnie nowością,muszę napisać,ze cały czas uczę sie i poznaję tajniki tego zwijania paseczków..........

Pozdrawiam i życze duzo słoneczka






12 komentarzy:

  1. Vraie artiste! Bonnes Pâques!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale przepiękne karteczki!!! Podziwiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Aż trudno oderwać wzrok, tak śliczne są te kartki…

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne są! Aż się nie chce wierzyć, że to Twoje początki. Podziwiam i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Janeczko,uwierz ,to moje początki,zamieniłam szydełko na igłę do quillingu i chyba tak zostanie.Dziekuję Tobie i powyższym komentującym za pochwałę i serdecznie pozdrawiam...

      Usuń
  5. Cudowne kartki.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne kartki.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne te kartki:) Pozdrawiam i życzę wesołych świąt:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ile ślicznych Karteczek ! Wspaniała robota :) Buziaczki i Weołych Świąt życzę, smacznego jajka i Wesołego Alleluja :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz ....i zapraszam ponownie

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails