środa, 6 kwietnia 2016

Jeszcze karteczki......

W minionym tygodni zrobiłam pare karteczek metoda quillingu.Jest to naprawdę pracochłonna technika,potrzebuje ona cierpliwości i precyzji.Jedna"fucha"moze zepsuć cały urok całego motywu
Jestem jedną z osób cierpliwych,więc kręcę i kręce te paseczki 3mm

Oto efekt

Na forum"złote rączki"  ,gdzie jestem członkinią była wymianka wielkanocna.Ja mojej wybrance wysłałam te  robótki ponizej ,wykonane  metodą quillingu.......

                                                         świecznik na podgrzewacz

                                                           ....i tradycyjny koszyczek

 Pochwalę sie również co ja otrzymałam .......

                                                 jaja ozdobione ręcznie,wianek,kogutek....

                                                           Pozdrawiam i zycze duzo ciepłych dni

7 komentarzy:

  1. Piękne prace! Szczególnie spodobała mi się kartka z fioletowymi kwiatami i pergolą.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestes mistrzynią w tej technice !

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne karteczki :-) Gratuluję wszystkich prac :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kręć Elu kręć :) takie cudeńka wykręcić to prawdziwa sztuka .Pozdrawiam wiosennie

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniałe prace Elu, pięknie Ci to wychodzi :)

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne prezenty, ale karteczki twoje to prawdziwe rarytaski

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz ....i zapraszam ponownie

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails