poniedziałek, 25 kwietnia 2016

Na szkle malowane...

.....nie farbkami i pędzelkiem,ale w technice quillingu.Zwijam paseczki i zdobię butelki i słoiczki.
W ostatnim czasie ozdobiłam słoiczek i "wyszedł"świecznik na małe podgrzewacze.

                                                                    w pełnej krasie......


...a tu w kilku ujęciach,aby widoczne byłu wisienki,winogrono i przykrywka z cytryną

Z większego słoika powstał wazonik na sztuczne kwiatki.

i w kilku ujęciach

Nie mam więcej ładnych słoików,to obecnie zwijam paseczki na kartki okolicznościowe i obrazki.
W nastepnym poście pochwale sie co powstało.
Pozdrawiam cieplutko.......



7 komentarzy:

  1. Śliczne. Ja chyba nie miałabym cierpliwości :)

    OdpowiedzUsuń
  2. super pomysł,ale ile kręcenia..........

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne prace.Kolory świetnie dobrane.Podziwiam.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pieknie ozdobilas sloiczek i wazon.Bardzo ladna kompozycja.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale pięknie ! WYszedł nie mal taki filk! Świetna robota :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mi się podobają te słoiczki:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. O Boże jakie to piękne, dawno tu nie byłam i prawdziwie jestem zaskoczona, takie cuda sama zrobić? Ależ masz talent. Nie mogę się napatrzeć, będę częściej wpadać, oczarowałaś mnie. Gratulacje za piękno! Karolina

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz ....i zapraszam ponownie

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails