czwartek, 28 kwietnia 2016

Znowu kartki quillingowe......

Każdą wolną chwile od obowiązków domowych wypełniam zwijaniem paseczków.Szydełko które było kiedys pierwszoplanowe leży w kącie i napewno ubolewa, ze nie korzystam z niego.No cóz ,z wiekiem zachodzą zmiany wzrokowe i trudno bylo mi "dłubać" w oczkach.
,Spodobała  mi sie metoda quillingu , odpowiada mi zwijanie paseczków , tylko  nowe  pomysły na  tworzenie i nudy nie ma.

Karteczki  powstały w minionym czasie......
                                                             
....... na I Komunię Św.

....na ślub

...na urodziny





7 komentarzy:

  1. Wspaniałe!!!! Widać rękę mistrza. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdolniacha jesteś, pięknie zwijasz paseczki!Cudne kartki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne karteczi ! Jestem achwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj Eluś
    Twoje kartki to nie są przeciętne kartki. Są przeurocze ja nie widziałam na blogach ładniejszych od Twoich.
    Pozdrawiam i zapraszam ponownie na moje blogi.( Mam dwa )

    OdpowiedzUsuń
  5. Comme des dentelles...Merveilleux travail! Bonne journée!

    OdpowiedzUsuń
  6. cudne,ale ta słonecznikowa naj,naj

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie śliczne !!!!! Kunsztownie i pięknie wykonane . Pozdrawiam Elu :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz ....i zapraszam ponownie

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails