sobota, 9 lipca 2016

Nie tylko kartki....

Tak jak wczeniej podkreślałam,technika quillingu jest teraz moją ulubiona pasją.Cały czas zapoznaje sie z jej tajnikami,bo do prawdziwej wiedzy mi jeszcze daleko.Póki co kręcę kwiatki na kartki okolicznościowe,ale ostatnio zrobiłam magnesiki  na lodówkę aby przyczepiać rozmaite zapiski i notatki,bo pamięc czasami zawodzi........


  jeszcze kartki......


                                                                     Magnesiki na lodówkę

.....tu pojedyńczo w duzym powiększeniu,a wielkośc orginalna to średnica 7 cm



Jakby ktoś chciał spróbowac zrobić to podaje tu link,którym sie zainspirowałam..

9 komentarzy:

  1. Elu, bardo dziękuję za pamięć, uroczą kartkę i życzenia.
    Pooglądałam wszystkie posty i podziwiałam to, co tworzysz. Znalazłam tu same śliczności i też w realu mogłam pooglądać.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie zwijasz te paseczki ! Spod twoich paluszków wychodzą śliczności.

    OdpowiedzUsuń
  3. O WOW!!!!!!!!!!!!Mandale powaliły mnie na kolana , wow , wow , wow!! Po prostu wow ! Trafiłas w mój gust i w moje srce, jestem zachwycona perfekcyjnością i Twoimi zdolnościami :) Buziaczki :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Elu Twoje prace quillingowe są rewelacyjne . Wprost nie można się napatrzeć .Super !!!!!!!!!!!
    Całuski :*

    OdpowiedzUsuń
  5. PIĘKNE!!! cudowne kartki i magnesiki.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak dla mnie jesteś MISTRZYNIĄ techniki quillingu! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Normalnie oniemiałam ! To są małe arcydzieła :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz ....i zapraszam ponownie

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails