piątek, 9 września 2016

Trudne rozstania......

.....ale powroty są bardzo miłe. Sporo czasu upłynelo,gdy porzuciłam szydełko i pochłonęlam technikę quillingu........ale.... przeprosiłam szydełko i dziergam aniołki na choinkę,bo do BozegoNarodzenia tylko trzy miesiące
Chce zrobic ich duzo,bo mam kogo obdarowac.Robie od razu pudełeczka,aby mozna aniołki schludnie przechowywac.Póki co pierwsza trójeczka jest upominkiem bliskiej mi osobce......


....nie wytrzymałam i zrobiłam jako dodatek gwiazdkę quillingową 


9 komentarzy:

  1. Śliczne aniołki. Bardzo ładne opakowanie dla nich stworzyłaś.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne aniołeczki, bardzo elegancko wyglądają w pudełku, a gwiazdka, na pewno bedzie miłym dodatkiem do prezentu. Pozdrawiam serdecznie :)).

    OdpowiedzUsuń
  3. To już rzeczywiście czas na robienie aniołków, jeżeli ma być ich dużo.Podoba mi się pomysł by od razu robić opakowania.
    Skuszę się na gwiazdki z paseczków jak tylko wydobrzeje mi ręka.

    OdpowiedzUsuń
  4. już aniołki?śliczne są i wspaniale sobie wymyśliłaś z tym opakowaniem

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie opakowanie aniołki.Świetny prezent.Gwiazdka urocza.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie piękne anielskie trio . Ślicznie opakowane !! Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne aniołki. Takie pudełeczko to idealny prezent pod choinkę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo dobrze że przeprosiłaś szydełko , bo Aniołki są urocze :)
    Takiej Gwiazdy zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz ....i zapraszam ponownie

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails