środa, 5 października 2016

Magiczny świecznik

Musiałam pręciutko zrobic upominek i wymysliłam świecznik w technice quilling.Lubie gdy robótka jest praktyczna,poręczna i przydatna.Wzięłam  pudełeczko z szuflady "przydasi",nalepiłam kwiatuszki,a wieczko przeznaczyłam na świecznik,które tez odpowiednio ozdobiłam.Jako całość wyszło puzderko-świecznik.Obdarowanej chyba sie podobało,bo napisała po dłuzszym czasie ze ten świecznik jest na wieczku a w środku odkryła.... cukierki trufle.Cieszyłyśmy sie obie z magicznego świecznika.......





6 komentarzy:

  1. Świetny pomysł i wspaniałe wykonanie. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niezły patent na przemycanie słodkości :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świecznik wyszedł rewelacyjnie ! Gratuluję pomysłowości i talentu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawy pomysł ... śliczne wykonanie !!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie piękne cacuszko !!! Elu cuda czynisz z tych papierkowych zawijańców .Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny upominek, ktoś na pewno się ucieszy:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz ....i zapraszam ponownie

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails