poniedziałek, 7 listopada 2016

Świątecznie....

...ale narazie w robótkach.Czas i pora aby przygotowac kartki na zyczenia świąteczne dla bliskich.
Wykorzystuje do tworzenia technikę quilling i uwazam ,ze ładnie prezentują sie te zwijanki na kartkach.Moze trzeba byc mistrzem(jeszcze  daleko mi do tego tytułu) aby super zprojektowac wzory,ale dla mnie liczy sie pamięć i przekazane życzenia.Nie zaprzeczam ,ze mam przyjemność w zwijaniu tych paseczków papierowych  jak i zajęcie na jesienne wieczory......

                                                                   Z ostatniej chwili.......




...jeszcze dwie kartki okolicznościowe

Miłego dnia....

8 komentarzy:

  1. Super karteczki wyszły, podziwiam! też się przymierzam do takiej zawijanej, zobaczymy :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczne. Jestem pod wrażeniem:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Elu, śliczne karteczki. Podziwiam Cię za to kręcenie i sklejanie. Ja próbowałam, ale nie mam cierpliwości, chociaż qulling bardzo mi się podoba.
    Cieplutko pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Karteczki piękne, cudnie zwijasz, już pierwsza karteczka ze świeczką okrutnie mi się spodobała.

    OdpowiedzUsuń
  5. kręciołki pierwsza klasa,śliczna kartki

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow!!Ale wspaniała perfekcja ! Idelanie wykonane , uwielbiam qullingowe prace , cudnie !

    OdpowiedzUsuń
  7. Bonjour Ella. On attend Noël. C'est beau! Tes petits travaux sont toujours merveilleux. Bravo!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz ....i zapraszam ponownie

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails